سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس باشگاه پژوهشگران:

باشگاه پژوهشگران با دید جنبش نرم افزاری پا به عرصه ظهور گذاشته

دکتر زارع گفت: باشگاه پژوهشگران با دید جنبش نرم افزاری پا به عرصه ظهور گذاشت و زمینه و بسترهای لازم را برای اختراعات و ابتکارات پژوهشگران و محققان جوان فراهم کرده است

مصطفی صائمیان رئیس اداره فرهنگی و فوق برنامه باشگاه پژوهشگران و نخبگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: رئیس باشگاه پژوهشگران در اجلاس سراسری روسای باشگاه‌ها بر توسعه این باشگاه بر محور چشم انداز دانشگاه و پیش بینی بر اساس سند چشم انداز توسعه ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی تاکید کرد. همچنین این باشگاه با دید جنبش نرم افزاری پا به عرصه ظهور گذاشت و با شعار چه کرده‌ایم و چه می‌کنیم و چه خواهیم کرد، گام‌های خود را در مسیر تعالی و پیشرفت هماهنگ و استوار ساخته است.  
 
وی افزود: به گفته دکتر زارع آمار چشمگیر مقالات منتشر شده و طرح‌های پژوهشی انجام شده از سوی این اعضا خرسند کننده است و نشان از ظرفیت بالای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در تجلی مدیریت جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی و حتی دانشگاه‌های دولتی دارد.  

وی هدف از برگزاری این همایش را تبادل اطلاعات میان اعضای باشگاه عنوان کرد و گفت: در این همایش، می‌توان به کشف راهکارهای جدید، تجزیه و تحلیل بخش نامه‌ها و سیاست‌های کلی باشگاه در راستای توسعه اشاره کرد.  

صائمیان تصریح کرد: دانشگاه آزاد زمینه و بسترهای لازم را برای اختراعات و ابتکارات پژوهشگران و محققان جوان فراهم کرده است و می‌تواند در بکارگیری علم در عرصه عمل و تبدیل آن به فناوری، موفقیت‌های چشمگیری داشته باشد.  
 
لازم به ذکر است، این اجلاس در دانشگاه آزاد بندرعباس در حال برگزاری است.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.