سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ‌الاسلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

همکاری تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سه سال طول کشید تا آن‌ها بفهمند که درباره نظام سوریه اشتباه کرده‌اند و همین میزان هم طول می‌کشد تا آنها درباره این موضوع (توانایی بازپس‌گیری مناطق اشغالی توسط حزب‌الله و ارتش سوریه) به حقیقت پی ببرند.

حسین شیخ‌الاسلام در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره اینکه برخی رسانه‌ها معتقدند حزب‌الله و ارتش سوریه نمی‌تواند مناطق اشغالی را پس بگیرند و رژیم صهیونیستی با تکفیری‌ها هم‌پیمانند اظهار داشت: اینکه تکفیری‌ها و رژیم صهیونیستی باهم همکاری می‌کنند مطلبی کاملا آشکار و صحیح است. 
 
وی ادامه داد: اما درباره مناطق اشغالی که حزب‌الله و ارتش سوریه نمی‌توانند پس بگیرند باید گفت تقریبا سه سال پیش همه رهبران غربی و برخی حکومت‌های منطقه گفتند که نظام سوریه باید سرنگون شود و از "اوباما"، "سارکوزی"، "امیرقطر" و "شاه عربستان" چنین دیدگاهی داشتند ؛ اما امروز همه می‌گویند که حکومت سوریه باید جزئی از آینده مذاکرات باشد. 
 
شیخ‌الاسلام با اشاره به اشتباه راهبردی غربی‌ها درباره سوریه خاطر نشان کرد: سه سال طول کشید تا آنها بفهمند که درباره نظام سوریه اشتباه کرده‌اند و همین میزان هم طول می‌کشد تا آنها درباره این موضوع (توانای بازپس‌گیری حزب‌الله و ارتش سوریه) به حقیقت پی ببرند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.