مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس گفت: اروپایی‌ها در جنگ غزه معتقد بودند که غزه باید کوبیده شود تا خلع سلاح شود و آن‌ها تروریست‌ها را جهت حضور در سوریه تشویق کردند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، "حسین شیخ‌الاسلام" مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از سند نقض حقوق بشر در ایالات متحده آمریکا که به همت معاونت بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: اشکال اصلی غرب این است که حقوق بشر را تاکتیکی و نه راهبردی می‌داند و نقض حقوق بشر در یک‌جا مثل سوریه و افغانستان قابل گذشت است و در جایی دیگر قابل گذشت نیست.
 
وی افزود: اروپایی‌ها در جنگ غزه معتقد بودند که غزه باید کوبیده شود تا خلع سلاح شود و آن‌ها تروریست‌ها را جهت حضور در سوریه تشویق کردند.  

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تروریست‌ها با چتر نجات وارد سوریه نشده‌اند، تأکید کرد: آن‌ها از طریق خاک ترکیه و با آگاهی کشورهای غربی و کشورهای منطقه وارد سوریه شدند و از نظر آن‌ها نقض حقوق بشر در سوریه قابل تحمل بود زیرا تروریست‌ها علیه مقاومت در سوریه می‌جنگیدند و در بخش‌های مختلف از جمله "جلولا" کلیساهای بسیاری را آتش زدند و جنایت‌های بسیاری را انجام دادند.  
 
وی خاطر نشان کرد: آمریکایی که خود از بمب اتم استفاده می‌کند حامی حقوق بشر نیست و حقوق بشر با توجه به قدمت دیرینه و تعلیمات فرهنگی و اسلامی در کشور ما نهادینه شده است.  

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار