سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واعظ آشتیانی:

شرایط خرید باعث ترس خریداران شده است/ برخی مدیران مبتلا به فلج فکری‌اند

مدیر عامل سابق تیم استقلال گفت:‌ رقم پایه مبلغ زیادی است و ترس خریداران از مبهم بودن شرایط مانع شرکت آن‌ها در مزایده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر رضا واعظ آشتیانی در گفتگو با رادیو جوان درباره بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: بهتر است بگویم که درباره بحث واگذاری این دو باشگاه من چندین بار صحبت کرده بودم  که شرایط واگذاری به گونه‌ای است که رغبت برای حضور افراد وجود ندارد و به دلیل اینکه این کار واقعا یک سرمایه‌گذار واقعی می‌خواهد چرا که وقتی فرد از نظر اقتصادی به این موضوع نگاه می‌کند متوجه می‌شود که یک توجیه اقتصادی وجود ندارد.

وی بیان کرد: از نکات مهم دیگر نیز می‌توان بر این مسئله اشاره کرد که وقتی می‌خواهند این دو باشگاه را بر اساس 44قانون واگذار کنند و به قول خودشان برند این دو را به فروش برسانند، در نهایت فردی که می‌خواهد برند بخرد باید از این برند منتفع شود و این طور نیست که یک پول نذری به قیمت 290 میلیارد تومان را بیاورد و سرمایه گذاری کند.

واعظ آشتیانی عنوان کرد‌: به همین خاطر از اول هم مشخص بود که کسی برای خرید سهام این دو باشگاه پا پیش نمی‌گذارد و رغبتی برای خرید ندارد.

واعظ آشتیانی درباره اینکه آیا این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار خواهد شد یا نه عنوان کرد: ‌در کل من هم اعتقاد داریم که این دو باشگاه باید واگذار شود اما باید شرایطی برای واگذاری این دو باشگاه صورت بگیرد که در حال حاضر این شرایط محیا نیست ولی در حال حاضر نظاره گر هستیم اقتصاد ورزش فعال نیست و دولت نیز حمایتی برای ورود بخش خصوصی نمیکند و وقتی همه چیز برای یک خریدار مبهم است مطمئنا نباید انتظار داشته باشیم که افراد برای خرید پا پیش بگذارند.

وی افزود: من در جایی شنیده بودم که متولیان خصوصی سازی در یک مصاحبه گفته بودند که اگر این دو باشگاه هر کدام به تنهایی 10میلیون هوادار داشته باشد و از هر کدام ده هزار تومان نذری بگیریم یک پول میلیاردی می‌شود و واقعا نمی‌دانم این فکرها و اندیشه‌ها از کجا می آید؟ اگر نظر مسئولان این است که با انجام این کارها کلی پول می‌شود پس چرا خودشان این امر را انجام نمی‌دهند؟
این موارد آدرس‌های غلطی است که برخی از مدیران که واقعا به فلج فکری مبتلا هستند به این گروه از افراد بیان می‌کنند و این مردم هم چون اطلاعات لازم در مجموعه ورزش و فوتبال را ندارند باور می‌کنند.

مدیر عامل سابق تیم استقلال اظهار داشت:به نظر من تمام این مسائل و مشکلات باعث شده که سرمایه گذاران با ترس و لرز جلو بیایند و
در نهایت تنها فردی می‌تواند فقط به خاطر بدست آوردن شهرت این سرمایه گذاری را انجام دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدیر عامل ، سابق ، تیم ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.