مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در خصوص سلطانی فر وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: امیدوارم هستم که انتخاب سلطانی فر یک انتخاب شایسته باشد و پس از رای اعتماد بتواند منشأ خیر باشد.

امیر رضا واعظ آشتیانی مدیر سابق باشگاه استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: امیدوار هستم که انتخاب سلطانی فر به عنوان وزیر وزارت ورزش یک انتخاب شایسته باشد و پس از آنکه مجلس شورای اسلامی به وی رای اعتماد داد بتواند منشأ خیری در مجمع کمیسیون نهایی ورزشی باشد.

 وی درخصوص غیر ورزشی بودن سلطانی فر بیان کرد: سلطانی فر خیلی از دنیای ورزش دور نبوده است و در زمان هاشمی طبا دو سال در وزارت ورزش فعالیت کرده است و آشنایی نسبی با ورزش دارد.

وی تصریح کرد: در دنیای ورزش دیگر بحث هایی مثل ورزشی و غیر ورزشی مدیران مطرح نیست زیرا ورزش در هزاره ی سوم به سر می برد و ره آورد آن مسائل اقتصادی، فرهنگی ،‌اجتماعی و .... است و دیگر نباید مسائلي را مطرح کنیم که ورزش را به دست ورزشي ها بدهیم.

امروزه ورزش گسترش یافته است و یک وسیله شده برای رسیدن به هدف های بزرگ. مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کنار مسئله ای مانند ورزش است.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به گسترشی که دنیای فوتبال داشته است افراد مدیر، مدبر و مستعد باید وارد آن شود نه حتماً افرادی که ورزشی هستند و من یکی مخالفینی هستم که می گویند حتما یک ورزشی باید در ورزش فعالیت کند. هر وزارتخانه باید به دست یک فرد مدیر، مدبر، شجاع و مستعد داده شود.

واعظ آشتیانی در خصوص راهکارهای پیشنهادی خود برای رشد ورزش به سلطانی فر گفت: سلطانی فر ابتدا باید اعتماد سازی و آرامش را در دنیای ورزش حاکم کند و در خلال حاکمیت و اعتماد سازی بر اساس چشم انداز برنامه پنجم برنامه ریزی کند.

وی تصریح کرد: اگر سلطانی فر می خواهد در پایان دوره وزارتش آثار خوبی را از خود به جای گذارد باید ورزش های همگانی را در اولویت برنامه هایش قرار دهد.

وی در ادامه گفت: ما باید به جای تولید گلخانه ی ورزشکاران تولید ورزشکارانه و حرفه ای داشته باشیم و در تمامی رشته ها پا به عرصه ورزش حرفه ای و قهرمانی بگذاریم و در زمینه اقتصادی و ملی نیز جهانی شویم.

وی در پایان اظهار کرد: با توسعه ورزش های همگانی و پایه خیلی از چالش های موجود ورزش برطرف خواهد شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار