سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اردوی جهانی نوجوانان با دعوت از 47 جودوکار

مرحله جدید اردوی تیم ملی نوجوانان جودو قبل از رقابتهای قهرمانی جهان و آسیایی با دعوت از 47 جودوکار در دو مرحله متفاوت برگزار می شود.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله جدید اردوی تیم ملی نوجوانان جودو طی دو مرحله و در تاریخ های متفاوت برگزار می شود.
 
براین اساس، در مرحله نخست 20 جودوکار دعوت شده اند که این اردو از روز یکشنبه 3 اسفند در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران آغاز می شود و تا 8 اسفند ادامه خواهد داشت.
 
سینا قمی ، علی موسی زاده ، امیرحسین اخلاقی، محمد اسدی، محمدرضا آقایی و حمیدرضا ملک زاده از تهران، رضا رویین تن ، علی پرهیزگار، فردین شاهباز از خراسان رضوی، قاسم باغچقی، رضا پارساپور، علی محمدی بریمانلو، مجید وحید بریمانلو و جواد مرادی از خراسان شمالی، محمد خوش بین و یاسین خوش بین از خوزستان، اسحاق باز از فارس، کاویان مجیدی از کردستان، ابوالفضل محمودی از مرکزی و شایان خیراندیش از یزد نفرات دعوت شده به این اردو هستند.
 
اردوی مرحله دوم تیم ملی نوجوانان از روز شنبه 9 اسفند در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان آغاز می شود و تا 14 اسفند ادامه خواهد داشت.
 
حسین بایرام زاده ، علیرضا قلی پور، جواد سخندان و سجاد اوقاتی از آذربایجان شرقی ، علیرضا کوهی از اصفهان، مهدی نظری از البرز، رضا محمودی فر، هومن حلال بیدختی و علی حیدر قرشیان از تهران، علی یوسفی ، علی قلی پور، محمد شمشیری، یاسین تقوی، حامد باقری، ادریس پارسا زیارت ، امیرحسین عزیزی و مهدی کریمی از خراسان رضوی، محمد حسین رنجبر ، امیر اوجی، کاووس نصیری اردال و علیرضا ضمیری نژاد از فارس، بهنام صفویه از قزوین، هاتف اقدامی از گیلان ، علیرضا کلبادی از گلستان، علیرضا عبدل چینی از لرستان، محمدرضا قاسمیان و امیرحسین ادیب اکبری از مازندران 27 بازیکنی هستند که به این مرحله از اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده اند. ،
 
لازم به ذکر است، مسابقات قهرمانی جهان که مرداد ماه سال آینده در بوسنی برگزار می شود و مسابقات آسیایی که شهریور ماه برگزار خواهد شد، دو رویداد مهم پیش روی تیم ملی نوجوانان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، نوجوانان ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.