سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در اقدام پلیس فتای کرمانشاه؛

دستگیری سارق میلیاردی آشنا

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: فردی که با استفاده از اینترنت بیش از یک میلیارد و 120 میلیون ریال سرقت کرده بود،دستگیر شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی شفیعی رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از دستگیری سارق میلیاردی فضای اینترنت خبر داد و گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه بالغ بر یک میلیارد و 120 میلیون ریال به‌صورت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش برداشت شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، برداشت از حساب از طریق خریدهای اینترنتی و نقل و انتقال حساب‌ها از طریق اینترنت انجام گرفته است.

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه به اقدام کارشناسی جهت رد زنی وشناسایی متهم اشاره و ادامه داد: متهم که شاگرد مغازه شاکی بود در یک اقدام ضربتی قبل از اقدام به از بین بردن شواهد و مدارک دستگیر شد.

شفیعی با بیان اینکه متهم ابتدا منکر بزه انتصابی شده و مدعی بود که برداشت‌ها با اجازه شاکی انجام شده، تصریح کرد: ادعای او توسط کارشناسان مورد بررسی دقیق قرار گرفت و با جمع‌آوری دلایل و مدارک و ادله‌های دیجیتال و انجام تحقیق از افرادی که متهم از آنجا خرید کرده بود، مشخص شد که خریدها را برای خود انجام داده است.

وی اظهار داشت: متهم تصور می‌کرد با توجه به گردش مالی بالای حساب شاکی، با برداشت مبالغی به‌صورت روزانه و طی بازه چند ماهه به‌صورت خرد خرد فردی متوجه کار او نمی‌شود، اما در مقابل دلایل متقن پلیس راهی جز اعتراف در برابر خود ندید و به بزه انتسابی معترف شد.

شفیعی در پایان تاکید کرد: بارها شاهد این بوده‌ایم که افراد با سهل‌انگاری و اعتماد بی‌جا به همکار و یا شاگرد مغازه خود اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ زا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.