سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقیقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دفاع آمریکا از «سران فتنه» مهر محکمی بر ارتباط آنان با غرب است

نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: هرچقدر آمریکا بیشتر از سران فتنه دفاع کند شاهدی بر این مدعا است که سران فتنه با آنها در ارتباط بودند خواهد بود.

«منصور حقیقت‌پور»  نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیانیه مداخله‌جویانه وزارت خارجه آمریکا مبنی بر رفع حصر سران فتنه، اظهار داشت: این بیانیه نمونه بارز دخالت آمریکا در امور داخلی ماست.  
 
وی ادامه داد: آنها به راحتی دست به کشتار جوانان ما زده و می‌بینیم که به اصطلاح آب از آب تکان نمی‌خورد اما یک عده از افراد که از خطوط قرمز نظام عبور کرده و لطمات بسیاری را به منافع ملی وارد کردند را حاکمیت به آنها رحم کرده و اکنون در حصر بسر می‌برند.  

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: می‌بینیم که آمریکا در این زمینه آشکارا دخالت می‌کند که این امر باعث خواهد شد تا بر ما ثابت شود که این جریان و افراد در حصر با آمریکا رابطه داشتند چرا که دلیلی ندارد آمریکا بخواهد به نفع آنها بیانیه صادر کند.  
 
حقیقت‌پور در پایان خاطر نشان کرد: هرچقدر آمریکا بیشتر از سران فتنه دفاع کند شاهدی بر این مدعا است که سران فتنه با آنها در ارتباط بودند خواهد بود.  

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.