سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به علت برف سنگین؛

تراکتور زن بیمار را نجات داد

سخنگوی سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران توانستند در یک عملیات 10 ساعته خانم بیماری را با استفاده از انواع و اقسام وسایل، نجات و به مراکز درمانی منتقل کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بارش شدید برف در استان آذربایجان شرقی و اختلال در محورهای فرعی و روستایی در روز گذشته، گفت: نجاتگران تیم امداد ونجات کوهستان توانستند در یک عملیات سخت و طاقت فرسای شبانه با کمک نیروهای راهداری و اورژانس خانم بیماری را از روستای مشیر آباد ورزقان به مراکز درمانی انتقال دهند.

وی با بیان اینکه در پی تماس با جمعیت هلال احمرمبنی بر اینکه خانم بیماری در روستای مشیر آباد ورزقان در وضعیت نامساعد قرارگرفته و نیاز به امدادرسانی دارد، تصریح کرد: بلافاصله تیم امداد ونجات کوهستان اداره عملیات هلال احمر استان، با یک دستگاه وانت کمکدار، آمبولانس و خودروی آرگو حوالی ساعت 23 شب گذشته تبریز را به مقصد ورزقان ترک کرد.

درخشان در ادامه اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک و بسته بودن مسیرهای منتهی به مشیر آباد، امدادگران بر اساس تجارب قبلی از سهل الوصولترین محور از طرف اهر به حرکت خود ادامه دادند و با کمک لودر راهداری که اقدام به بازگشایی مسیر می‌کرد به روستای قره قیه در نزدیکی روستای مشیر آباد رسیدیم.

 سخنگوی سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر در پایان خاطرنشان کرد: از روستای قره قیه به بعد به علت برف سنگین و صعب العبور بودن جاده با خانواده خانم بیمار تماس و درخواست انتقال بیمار با تراکتور به قره قیه را کردیم که اهالی روستا با استفاده از تراکتور بیمار را تا روستای قره قیه آورده و تحویل امدادگران دادند که در نهایت با اکسیژن تراپی بیمار را که دچار تب و لرز شدید شده بود به مرکز درمانی ورزقان انتقال داده و عملیات صبح امروز به پایان رسید.

انتهای پیام/ زا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.