سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر اخبار دریچه فناوری اطلاعات شنبه ۹۳/۱۱/۲۵

گروه دریچه فناوری اطلاعات امروز صبح با یک نرم افزاری که برای افزایش کیفیت و حجم صدای خروجی تلفن همراه شروع شده است بعد با یک ترفند برایتان یاد داده‌ایم که چگونه فایل‌ها را بعد دانلود در IDM ویروس یابی کنید!! در ادامه از روشی جالب برای ادغام تمام کارت‌های الکترونیکی گفته‌ایم و با معرفی یک آنتی ویروس رفته‌ایم سراغ یک رباتی که دقیقا دستخط شما را جعل می‌کند! آخر سر هم پزشکی که 24 ساعته در فضای مجازی است را برای شما معرفی می‌کنیم.

آنچه که امروز در ۲۵ بهمن ماه سال ۹۳ در گروه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران منتشر شده به شرح است:



به سلامت گوش‌های خود احترام بگذارید؛
دانلود کنید: افزایش کیفیت و حجم صدای خروجی تلفن همراه
اگر از کیفیت و حجم صدای خروجی تلفن همراه خود راضی نیستید، دریچه پیشنهاد می کند، برای افزایش کیفیت و حجم صدای خروجی گوشی یا تبلت اندرویدی خود از نرم افزار Equalizer FX استفاده کنید. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.




ضبط مکالمات؛
دانلود کنید: ضبط حرفه‌ای صدا و مکالمات در تلفن همراه
شاید برای شما هم پیش آمده باشد وقتی با کسی تلفنی صحبت می‌کنید بخواهید مکالمه را ضبط کنید و صبحت‌های گفته شده را داشته باشید. بعد از نصب این برنامه تمام تماس‌هایتان روی گوشی ضبط می‌شود و داخل خود گوشی ذخیره می‌شود. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.




آموزش تصویری؛
ترفندستان دریچه: چگونه فایل‌ها را بعد دانلود در IDM ویروس یابی کنیم
یکی از شایع‌ترین روش‌های ویروسی شدن رایانه اتصال به اینترنت و دانلود فایل‌های آلوده است. یکی از ساده‌ترین روش برای مسدود کردن فایل‌های ویروسی دانلود شده اسکن آن فایل است. با این آموزش هنگام دانلود فایل خود را اسکن کنید و در صورت ویروسی شدن آن فایل حذف می‌شود. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





روشی برای ادغام تمام کارت‌های الکترونیکی + عکس
قرار بود کارت های عابر بانک راه حلی برای حمل و نقل راحتر و امن‌تر وجه نقد باشد اما برای بسیاری از ما همین کارت های عابر بانک دردسری بزرگ شده اند، پیشنهادی که برای رفع این مشکل داده شده استفاده از کارت های الکترونیکی حافظه دار است. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.




خیال خود را راحت کنید؛
دانلود کنید: آنتی ویروسی همه جانبه برای گوشی شما
اگر از آن دسته افرادی هستید که امنیت و حفظ اطلاعات شخصی موجود در تلفن همراه برایتان مهم است، می توانید با استفاده از نرم افزار Bkav Security به خواسته خود برسید. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





رباتی که دقیقا دستخط شما را جعل می کند + عکس
نام این ربات باند است، بعد از بررسی خط تان به شما یک حساب کاربری مجازی می دهد که با کمک آن می توانید نامه ای را تایپ کنید تا به دست خط خود شما برگردان شود و برای گیرنده ارسال گردد. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.




پزشکی 24 ساعته حاضر در فضای مجازی
از انجای که اینترنت اولین و سریع ترن راه برای پاسخ به سوالاتمان شده گوگل برنامه ای جدید در اختیار کاربران خود قرار داد. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.




از شایعه تا واقعیت؛
ماشین های الکترونیکی به سبک شرکت اپل
منابع ناشناس می گویند اپل درحال مذاکره با تولید کنندگان خودروی های لوکس است، در همین راستا برخی از طراحان مرسدس بنز را به استخدام خود درآورده است، همچنین ادعا شده اپل 46 نفر از کارکنان سابق "تسلا" را استخدام کرده است. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.




ویژه سیستم عامل اندروید؛
دانلود کنید: بررسی وضعیت فایل های اضافی و کش ها
برای این که با مشکل کمبود فضای ذخیره سازی در گوشی یا تبلت اندرویدی خود رو به رو نشوید، می توانید این برنامه Memory Notification Pro را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید و فایل های اضافی را از بین ببرید. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.




سان رایز از آن مایکروسافت شد؛
خرید جدید مایکروسافت برای سود بیشتر
مایکروسافت کمپانی سان‌رایز را که در زمینه‌ توسعه اپلیکیشن‌ها و نمایش وضعیت آب و هوا فعالیت می‌کند خریداری کرد. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.




۶ گام ضروری دولت ها برای جلوگیری از جرائم اینترنتی
"چگونه می توان از وقوع جرائم اینترنتی جلوگیری کرد؟ ” ESET با تدوین ۶ گام کلی به این سئوال پاسخ داده است تا با رعایت این قوانین بتوانیم از وقوع انواع جرائم و تهدید های اینترنتی در جوامع جلوگیری کنیم. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.