مروری بر اخبار دریچه فناوری اطلاعات یکشنبه ۹۳/۱۱/۲۶

دریچه امروز صبح با یک گزارشی از افسانه‌ای تنگ چشم محصولی که شبیه آیفون است گفته و در ادامه هم با یک میلیون دلار شما را روبات می‌کند. در ترفندستان شما را با راه حل‌ها خرید امن آشنا می‌کنیم و با معرفی و دانلود یک ساعت سخنگو برای سیستم عامل اندروید به سراغ خبری با عنوان نصب ویندوز 10 بر روی تمامی گوشی‌های لومیا کلیک می‌کنیم و در پایان با جلب توجه شما به بسته عکس کمپین (ایران را باید دید) به اخبار دریچه خاتمه می‌دهیم.

آنچه که امروز در ۲۶ بهمن ماه سال ۹۳ در گروه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران منتشر شده به شرح است:

چشم تنگ افسانه‌ای

چشم تنگ افسانه‌ای
اکثر مردم، چین را به عنوان تولید کننده محصولات بی‌کیفیت می‌شناسند اما به واقع اینطور نیست. برای نمونه، می‌توان به شرکت شیائومی اشاره‌ای داشت. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


با یک میلیون دلار، خودتان روبات شوید

با یک میلیون دلار، خودتان روبات شوید
همین چند ماه پیش بود که آخرین نسخه از فیلم گودزیلا بر روی پرده نمایش سینما رفت. در این فیلم روبات‌های پوشیدنی که نسخه جمع و جور آن را در فیلم آواتار دیده بودیم رونمایی شد. دیگر وسایل نمایش داده شده در فیلم‌ها، دور از ذهن و دست نیافتنی نیست. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


خریدی امن داشته باشید

ترفندستان دریچه: ۶ راه حل برای یک خرید امن و مطمئن
برای خریدهای اینترنتی خود مراقب باشید در دام هکرها و صفحه های فیشینگ آنها گیر نکنید. چگونه یک خرید مطمئن داشته باشیم و بهتر است از چه سایت های برای خرید خود استفاده کنیم. بهتر است برای خرید مطمئن به این ۶ مورد توجه خاص داشته باشید. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


ساعت سخنگو

متفاوت باشید؛
دانلود کنید: ساعت اندروید خود را سخنگو کنید
حتما تا به حال شده که یک مرتبه به ساعت نگاه کنید و ببینید که سرگرم کارهای دیگر بوده اید و وقت گذشته و دیرتان شده است یا اینکه شما هم موقع کار و در طول روز زمان از دست شما خارج و متوجه گذشت زمان نمی شوید با نرم افزار ساعت سخنگو دیگر زمان بصورت لحظه ی برای شما پخش می شود. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


نصب ویندوز 10 روی همه گوشی‌های Lumia ممکن شد

هک کردن به نفع مردم؛
نصب ویندوز 10 روی همه گوشی‌های Lumia ممکن شد
نسخه اولیه سیستم‌عامل جدید مایکروسافت برای دستگاه‌های موبایلی این هفته با نام "Windows 10 Technical Preview" عرضه شد و این شرکت توضیح داد که تنها برخی گوشی‌های ویندوزی می‌توانند آن را در اختیار بگیرند. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


دانلود کنید: افزایش سرعت دسترسی به بخش های مختلف در حالت قفل گوشی

ویژه سیستم عامل اندروید؛
دانلود کنید: افزایش سرعت دسترسی به بخش‌های مختلف در حالت قفل گوشی
برای افزایش سرعت دسترسی به پیامک ها، ایمیل ها، تماس ها و ... در گوشی اندرویدی خود در حالت قفل می توانید از این نرم افزار Lock Booster استفاده کنید، برنامه بستری را فراهم می کند تا به صورت مستقیم موارد ذکر شده را مشاهده کنید. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


سازمان نصر تهران عضو دائمی

ناصرعلی سعادت، رئیس سازمان نصر تهران؛
سازمان نصر تهران عضو دائمی "شورای راهبری موتورجستجوی بومی" شد
سازمان نصر تهران به عنوان نماینده بخش خصوصی فناوری اطلاعات، در شورای راهبری موتور جستجوی بومی، جایگاه رسمی یافت. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


دانلود کنید: تصاویر را در کنار هم قرار دهید

با قابلیت اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی؛
دانلود کنید: تصاویر را در کنار هم قرار دهید
Superimpose نرم افزاری قدرتمند در زمینه ترکیب تصاویر با یکدیگر است، البته از این نرم افزار می توانید برای قراردادن لوگو یا همان واتر مارک بر روی تصاویر استفاده کنید. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


تصاویری زیبا از گوشه و کنار کشور عزیزمان [۲۴] + عکس

کمپین MustSeeIran# منتشر کرد؛
تصاویری زیبا از گوشه و کنار کشور عزیزمان [۲۴] + عکس
بیست و چهارمین بسته عکس از مجموعه تصاویر دیدنی و جاذبه‌های گردشگری کشور عزیزمان ایران که در کمپین مردمی Must See Iran منتشر شده را برایتان آماده کرده‌ایم. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار