سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبری فرد:

قرار گرفتن دایی و کریمی در کنار هم به نفع فوتبال است/زمان بازی دوستانه را اعلام خواهیم کرد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظر من بازی دوستانه می‌تواند بهترین بهانه برای قرار گرفتن دایی و کریمی در کنار یکدیگر باشد تا برخی از سوء تفاهمات آن‌ها نیز حل شود.

بهروز رهبری‌فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره برگزاری بازی خیرخواهانه برای رفع سوء تفاهمات بین دایی و کریمی در آینده اظهار داشت: در حال حاضر خیلی از بزرگان فوتبال تلاش کردند که سوء‌تفاهمات بین علی و دایی و علی کریمی حل شود اما به نظرم آمد که بهترین بهانه برای رفع کدورت ها بین این 2 بزرگوار برگزاری یک بازی دوستانه است.

وی بیان کرد: به نظرم بهترین افراد فوتبالی که می‌توانند رابطه بین این 2 عزیز را خوب کنند هم بازی‌های آن ها هستند و با توجه به احترام خاصی که برای بزرگان قائل هستم به همین خاطر از خداداد عزیزی، مهدی هاشمی و رضا شاهرودی خواستم که برای انجام این بازی به من کمک کنند.

رهبری فرد تصریح کرد: قرار بر این شد که دایی و کریمی که از بزرگان فوتبال کشور ما هستند را در قالب یک تیم بیاوریم  و کدورت‌هایی که سال‌های سال باقی مانده از بین ببریم چرا که این 2 بزرگوار الگو بسیار بزرگی برای جوانان ما هستند و چهره خوبی ندارد که برخی از سوء تفاهمات باعث جدایی آن‌ها شود.

وی بیان کرد:‌ در حال حاضر با دایی و کریمی صحبت کردم و آن‌ها نیز از یکدیگر ناراحت نیستند و به نظر من قرار گرفتن این 2 در کنار هم می تواند کمک زیادی هم بر پرسپولیس و هم بر جامعه فوتبال کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به همین خاطر به دنبال برگزاری یک بازی دوستانه هستیم و تمام کارهای اولیه این دیدار صورت گرفته و قرار است که طی روزهای آینده زمان این دیدار مشخص شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.