سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

برای مقابله با دشمن اقتصاد مقاومتی را سرلوحه امور قرار دهید

نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان گفت: مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن بار دیگر حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛آیت الله"غیاث الدین طه محمدی" در خطبه های نماز جمعه شهر همدان اظهارکرد: مردم تصور نکنند با پیروزی در 22 بهمن دشمن سرکوب شد و کار به پایان رسیده است بلکه مردم بعد از وظیفه شعاری باید به وظیفه شعوری خود عمل کنند.

وی افزود: کشور ایران برای رسیدن به خود کفایی و مقابله با دشمن کینه توز باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کارها قرار دهد.

امام جمعه همدان ادامه داد: مردم ایران در زمینه های مختلف بسیار اسراف می کنند و مصرف بیش از حد مردم در بنزین و بسیاری از اقلام خوراکی به اندازه کشور چین است.

طه محمدی با تاکید براینکه برای به خاک مالیدن پوزه دشمنان باید صرفه جویی را مد نظر قرار دهیم، یادآور شد: دشمنان قیمت نفت را به زیر 50 دلار کاهش دادند تا ایران را شکست دهند اما مردم باید با صرفه جویی و تحقق اقتصاد مقاومتی در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه باید تاریکی های زندگی خود را بشناسیم، تصریح کرد: در عالم انسانیت سلسله خوبی هایی وجود دارد که از آن به عنوان نور و بدی هایی که به ظلمت تعبیر می شود.

امام جمعه همدان بیان کرد: هر آنچه به سعادت ابدی، تکامل انسانی وروح انسان لطمه بزند ظلمت است و هر آنچه انسان را از خاک به افلاک برساند در سلسله نور قرار دارد.

وی با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که انقلاب اسلامی انفجار نور بود، اظهارکرد: دوران ستم شاهی دوران ظلمت بود و انقلاب اسلامی نورانیت را به ایران بخشید و در این دوران همه مردم ذلیل قدرت شیطانی و رژیم صهیونیستی بودند.

وی با اشاره به اینکه 7 میلیون سیگاری در ایران وجود دارد، تصریح کرد: روزانه 4 میلیارد تومان با کشیدن سیگاربه هدر می رود در حالی که اگر این میزان پول صرف اقتصاد و سازندگی کشور شود نور است.

امام جمعه همدان کاهش جمعیت، ورود سیگار و قلیان به خانه ها، افزایش سن ازدواج و طلاق را ناشی از ظلمت و تاریکی دانست.

وی با اشاره به عقب نشینی داعش در سوریه و حضور هواپیماهای ترکیه در یمن افزود: امروز دجال های قرن در سوریه و عراق شکست خورده اند و سعی دارند این نسخه را برای انقلاب نوپای یمن بپیچند.

طه محمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در یمن نیز شکوفا شده است، عنوان کرد: امروز دشمنان به دست و پا افتاده و از این مساله نگران هستند و با انتقال القاعده و داعش به یمن می خواهند طعم شیرین پیروزی انقلاب را در کام مردم یمن تلخ کنند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.