سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

22 بهمن شکوه همبستگی ملی و اقتدار ایرانی/

مطهری: بیانات مقام معظم رهبری کمکی به مذاکره‌کنندگان بود تا تکلیف مذاکره یکجا معلوم شود

یک نماینده مجلس نهم گفت: بیانات مقام معظم رهبری کمکی به مذاکره‌کنندگان بود تا تکلیف مذاکره یکجا معلوم شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه 22 بهمن‌ماه با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی در جمع خبرنگاران گفت: بیانات مقام معظم رهبری کمکی به مذاکره‌کنندگان بود تا تکلیف مذاکره یکجا معلوم شود.
 
وی افزود: اگر مذاکرات دو مرحله‌ای شود آمریکا بهانه‌ جدیدی ‌می‌آورد و به مذاکرات آسیب می‌زند.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه برنامه تیم مذاکره‌کننده این بوده که توافق یک مرحله‌ای انجام شود، گفت: تیم مذاکره‌کننده سعی کرده تحریم‌ها یک جا برداشته شود و مذاکره، از ابتدای جنبه سیاسی نداشته بلکه جنبه حقوقی داشته است.
 
نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: مذاکره‌کنندگان اجازه ندادند مسائلی مثل فلسطین، موشک بالستیک و حقوق بشر وارد مذاکرات شود. بنابراین مذاکرات جنبه فنی و حقوقی دارد.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه راهکاریی برای مقابل توطئه نفتی عربستان باید داشته باشیم، گفت: کاهش قیمت نفت صرفاً توطئه علیه جمهوری اسلامی نبوده و عوامل مختلفی در آن دخیل هستند، اما به هر حال فرصتی برای ما است که به سمت اقتصاد بدون نفت حرکت کرده و بودجه را منهای نفت ببندیم.
 
مطهری درباره حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز نیز خاطر نشان کرد: فضای داخلی جامعه ما در تصمیمات آنها مؤثر است و آنها باید بفهمند مردم پشتیبان مسئولان هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.