سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

22 بهمن شکوه همبستگی ملی و اقتدار ایرانی/16

واعظی: فرمایشات مقام معظم رهبری خط مشی مذاکرات است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:‌ همه به دنبال احقاق حقوق ملت هستند و آنچه که مقام معظم رهبری اخیرا در مورد مذاکرات فرموده اند خط مشی تیم مذاکره کننده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، محمود واعظی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و در جمع خبرنگاران در مورد مواضع اخیر مقام معظم رهبری نسبت به مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: تاکنون مذاکرات بر اساس چارچوبی که مقام معظم  رهبری ترسیم کرده‌اند پیش رفته است. تیم مذاکره کننده آنچه که رهبری به صورت علنی و یا آنچه را به صورت خصوصی مطرح کرده‌اند مدنظر قرار دادند .
 
وی افزود: مقام معظم  رهبری تا به امروز از مذاکرات رضایت داشته‌اند که رضایت ایشان افتخاری برای دولت و تیم مذاکره کننده است.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین خاطرنشان کرد: همه به دنبال احقاق حقوق ملت هستند و آنچه که مقام معظم رهبری اخیرا در مورد مذاکرات فرموده اند خط مشی تیم مذاکره کننده خواهد بود.
 
وی در پایان در مورد پیام حضور راهپیمایی مردم در 22 بهمن گفت: این حضور نشان‌دهنده انسجام نظام سیاسی ما بوده و همراهی مردم و مسئولان را نشان داده و ثابت می‌کند همه در خدمت رهبری و نظام هستند و پیام دیگر راهپیمایی حمایت از تیم مذاکره کننده و پیام به بدخواهانی که علیه نظام ما عمل می‌کنند.
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.