وزیر کشور با بیان اینکه دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان به دنبال این هستند که به سیاست راهبردی رهبر معظم انقلاب عمل کنند، گفت: اگر قرار است مسئله‌ای حل شود، بهتر است موضوعات و مسائل با تمام ابعادش در یک مرحله حل شود.

"عبدالرضا رحمانی‌فضلی" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران در رابطه با ضرورت بیانات رهبری مبنی بر لغو یکباره کلیه تحریم‌ها اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سیاست‌های راهبردی را در همه امور مشخص می‌کند و رفع یکباره کلیه تحریم‌ها جز سیاست‌های راهبردی است.

وی بیان کرد: این سیاست مبتنی بر تجربه و نوع روابطی بود که ما در عرصه تعاملات بین‌المللی و حل مشکلات و مسائل منطقه‌ای با آمریکا و کشورهای غرب داشته‌ایم.

وزیر کشور در رابطه با نحوه عملکرد کشورهای گروه 1+5 در جریان روند مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: آن‌ها معمولاً با طولانی و مرحله‌ای کردن مذاکرات سعی می‌کنند برخی از خواسته‌ها و مطالبات ناحق خودشان را در مسیر مذاکره اعمال کنند.

رحمانی‌فضلی با تاکید بر این که، سیاست راهبری رهبری، سیاست راهگشایی است، افزود: اگر قرار است مسئله‌ای حل شود، بهتر است موضوعات و مسائل با تمام ابعادش در یک مرحله حل شود.

وی تأکید کرد: دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان به دنبال این هستند که به سیاست راهبردی رهبر معظم انقلاب عمل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار