سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت نوسازي ناوگان ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت مطرح کرد

شرايط جديد تاسيس مراكز اسقاط و بازيافت خودرو

جواز تأسيس و پروانه بهره برداري بازيافت خودرو براي مراكز اسقاط و دارا بودن شخصيت حقوقي درخواست دهندگان از الزامات تاسيس مراكز اسقاط و بازيافت خودرو است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت، سرپرست معاونت نوسازي ناوگان ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت ضمن اعلام اين خبر گفت: پس از دريافت جواز تأسيس از وزارت صنعت، معدن و تجارت و تهيه الزامات مورد نياز، به همراه مجوز محيط زيست متقاضيان تا 24 اسفند ماه مهلت دارند تا درخواست خود را به همراه مستندات لازم به دبيرخانه اين ستاد ارائه نمايند.
 
وي با اشاره بر لزوم توزيع جغرافيايي مناسب مراكز اسقاط در هر استان، در خصوص برخي از الزامات مورد نياز جهت تاسيس مركز اسقاط  افزود: داشتن حداقل 10 هزار متر مربع وسعت و استقرار در شهركهاي صنعتي و  همچنين دارا بودن شرايط اخذ پروانه بهره‌برداري صنعتي( و نه صنفي) شش ماهه از جمله اين الزامات است.
 
حسين هاشمي خاطر نشان كرد : بر اساس تصميم اتخاذ شده، صدور مجوز فعاليت مراكز اسقاط موقت بوده و به كليه دارندگان پروانه بهره­‌برداري كارخانه بازيافت خودرو از سوي ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت اعطا خواهد شد.
 
وي تاكيد كرد: تمديد مجوز فعاليت منوط به رعايت ضوابط و مقررات مربوطه و اعتبار پروانه مذكور خواهد بود و حتي كليه مراكز اسقاط موجود نيز تا پايان سال جاري مهلت دارند نسبت به اخذ و ارائه پروانه بهره­‌برداري بازيافت خودرو اقدام نمايند، بديهي است فعاليت در اين زمينه با عدم ارائه مدرك مورد نظر بر خلاف مقررات بوده و ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت نسبت به جلوگيري از اين  فعاليت‌ها  اقدام خواهد كرد.
 
سرپرست معاونت نوسازي ناوگان ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت با اشاره به لزوم توسعه و ارتقاي مراكز صنعتي اسقاط و بازيافت خودروهاي فرسوده در كشور گفت: در راستاي سياست‌هاي كلي دولت جهت استفاده از توان بخش خصوصي، از شهريور ماه سال جاري، ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت از كليه علاقمندان به سرمايه‌گذاري و فعاليت در اين عرصه، دعوت به عمل آورده است تا با مراجعه به سازمان­ صنعت، معدن و تجارت استان محل فعاليت و ارائه مدارك لازم و رعايت ضوابط تعريف شده، نسبت به دريافت جواز تأسيس كارخانه بازيافت خودرو اقدام نمايند.
 
وي در پايان خاطر نشان كرد: بديهي است در صورت عدم ارائه مدرك خواسته شده و ثبت آن در دبيرخانه ستاد تا زمان اعلامي، مسئوليتي بر عهده ستاد نخواهد بود؛ بنابراين از كليه كساني كه در گذشته نسبت به ارائه مدارك اقدام كرده اند درخواست مي شود از ثبت آن در دبيرخانه اطمينان حاصل نمايند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
اكبر پرهيزگار
۰۲:۰۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
سلام صاحب كار ما حدود دوماه پيش كل مدارك لازم رو تهيه و إرسال كرده ميشه لطفا اعلام كنيد كى بهشون خبرًًمي دهيد
اكبر
۰۱:۴۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
سلام جواب پيامهام رو كجا ميدن؟؟