سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از دوچرخه سواران برتر دومین المپیاد ورزشی بازنشستگان

مسابقات دوچرخه سواری دومین المپیاد ورزشی با حضور 114 شرکت کننده در پیست دوچرخه سوای سرخه حصار برگزار و از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دوچرخه سواران در 2 گروه آقایان و بانوان و در چندین رده سنی مسیر دوچرخه سواری سرخه حصار را رکاب زدند تا مسابقات دوچرخه سواری دومین المپیاد ورزشی پیشکسوتان پایتخت برگزار شود.
 
در این مسابقات آقایان در 3 رده سنی پایین تر از 54 سال، 55 تا 59 سال و 60 سال و بیشتر شرکت کردند که در گروه نخست علی اصغر عبادی موفق به کسب مقام نخست شد و محمدرضا بداغی مقام دوم و حسن بیاتی مقام سوم را از آن خود کرد.
 
در گروه سنی 55 تا 59 سال پیروز سلمان زاده مدال طلای این مسابقات را به گردن آویخت و محسن زندیه و محسن ساویز در سکوی دوم و سوم مسابقات ایستادند.

در گروه سنی بیش از 60 سال رستم بروجردی خورین، علیرضا حسینی نامی و ایرج گودرزی به ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.
 
بانوان این رشته ورزشی نیز در 2 رده سنی پایین تر از 50 سال و بالاتر از 51 سال به رقابت با یکدیگر پرداختند و پس از رکاب زدند مسیر پیست دوچرخه سواری سرانجام در رده سنی پایین تر از 50 سال مریم کیایی ثابت در سکوی نخست ایستاد و میترا شاپوری مطلق و رزیتا مروجی به ترتیب مدال نقره و برنز این مسابقات را به گردن آویختند.
 
در رده سنی بالاتر از 51 سال نسرین خرم موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد و فریبا فرزانه دهکردی و زهرا آذرنوش به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.
 
مراسم اختتامیه این مسابقه با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران ارشد بازنشستگی برگزار و با اهدای جوایز از نفرات برتر هر یک از رده‌های سنی تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.