سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین المپیاد فلسفه با حضور 300 طلبه

مسئول برگزاری المپیاد ادبیات عرب، منطق و فلسفه حوزه علمیه اصفهان گفت : برگزاری المپیاد فلسفه و ادبیات عرب و فلسفه و منطق برای نخستین بار در اصفهان با حضور 300 طلبه انجام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری‌تبار،مسئول برگزاری المپیاد ادبیات عرب، منطق و فلسفه حوزه علمیه اصفهان در گفت‌و گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نخستین المپیاد علمی ادبیات و منطق طلاب اظهار کرد : نخستین المپیاد ادبیات عرب و منطق و فلسفه طلاب حوزه اصفهان، روز گذشته، با شرکت 300 طلبه، در مدرسه علمیه صدر بازار برگزار شد.
 
وی ادامه داد: سئوالات ادبیات عرب به صورت تستی شامل 24 سئوال از صرف، 50 سئوال از نحو و 26 سئوال از تجزیه و ترکیب و در بخش فلسفه و منطق نیز شامل 50 سوال تستی از منطق و 50 سوال تستی از فلسفه بود.
 
 مسئول برگزاری المپیاد ادبیات عرب، منطق و فلسفه حوزه علمیه اصفهان به تقدیر از افراد برتر این المپیاد اشاره کرد و گفت : نفر اول حداقل 90 امتیاز، نفر دوم 80  و نفر سوم نیز حداقل نمره 70 را باید کسب کنند. همچنین به نفرات اول تا سوم به ترتیب کمک هزینه عمره مفرده، کمک هزینه عتبات عالیات و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهداء خواهد شدکه  از افرادی هم که نمرات بین60 تا 70 را کسب کنند، تقدیر به عمل خواهد آمد.
 
حجت الاسلام والمسلمین انصاری تبار ، در پایان تصریح کرد : طلاب از هفته اینده برای اطلاع از نتیجه آزمون می توانند به سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان به نشانی http://is-hozeh.ir  مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: المپیاد ، فلسفه ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.