مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نزدیک به 70 هزار طلبه در کل کشور مشغول به تحصیل بوده که همه این طلاب، سپاه عظیم علمی –فرهنگی را در برابر تهاجم دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی در مراسم تکریم و معارفه معاونین جدید حوزه های علمیه خواهران گفت: امروز به حول و قوه الهی حوزه های علمیه به جایگاهی از علم و دانش افزایی رسیده که توانسته گام های موثری در مقابله با هجمه دشمنان بردارد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران افزود : اکنون در فضای مجازی 4 هزار طلبه خواهر در حال فعالیت تبلیغی هستند که این فعالیت در هر ماه حدود 4 میلیون بازدید کننده دارد و این امر سرمایه فراوانی برای حوزه‌های علمیه محسوب می شود.

عضو ستاد پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری(مدضلله) و مراجع معظم تقلید، افزود: اکنون در سراسر کشور حدود 70 هزار طلبه در467 واحد آموزشی در حال تحصیل وجود دارد، همچنین حدود 90 طلبه خواهر در چهار سطح فارغ التحصیل شده اند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه یکی از مخاطبان اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان، بانوان هستند، افزود:  سپاه عظیم علمی - فرهنگی خواهران که از برکات انقلاب اسلامی است، در صحنه‌های مختلف مشغول مقابله با این تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی تصریح کرد: طی این سالها 12 هزار نفر از طلاب خواهر وارد آموزش پرورش شده و بیش از 600 هزار فرصت تبلیغی ایجاد کرده‌اند که هر مدرسه علمیه برای ما ضمن واحد آموزشی بودن، کانونی برای نشر معارف و تربیت است.

وی در ادامه گفت: 29 هزار خواهر طلبه در آموزش و پرورش داریم که به مشاوره، بیان احکام و تبلیغ می‌پردازند، ولی باز هم این حضور کم است، چون حوزه علمیه خواهران ظرفیت پذیرش افراد بیشتری را داشته و توانایی های فراوانی برای امر تبلیغ دارند که باید از آنها بهره گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی در پایان گفت: در استان‌های که مذاهب مختلفی وجود دارد، درب حوزه‌‌های علمیه خواهران به روی همه خواهران با هر مذهبی باز بوده و می‌توانند از آن بهره گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار