سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت ۲۲ بهمن؛

دانلود کنید: اسکرین سیور یوم الله ۲۲ بهمن

۲۲ بهمن، خوش آمدی که با مقدمت، عطرآزادی به جای بوی باروت در فضای‏ میهن اسلامی‏‌مان پیچید. قفس‏‌ها شکسته شد و نفس‏‌ها از زندان سینه‏‌ها رهایی یافت.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ روز 22 بهمن 57 نیز روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان، روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی؛ یعنی، استقلال و آزادی بود. این مسلم است که هر ملتی تا از وابستگی ها نجات پیدا نکند و از چنگال اسارت و استثمار آزاد نشود، نمی تواند نبوغ و استعداد خود را آشکار سازد و در راه «الله» که راه مبارزه با هر گونه شرک و ظلم و بیدادگری است، گام نهد. یادآوری یوم الله 22 بهمن؛ یعنی، یادآوری رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.» یادآوری 22 بهمن؛ یعنی، یادآوری تجلی حکومت الله در روی زمین، روزی که برنده ترین سلاح معنوی؛ یعنی، ایمان پیروزی آفرید. روزی که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به حبل الله رژیم ستمشاهی دوهزار و پانصد ساله طاغوتیان به زباله دانی تاریخ سپرده شد و ثابت کرد آوای الله اکبر از رگبار مسلسل قوی تر و نیرومندتر است. 22 بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه داشت گرچه دست از سلاح تهی باشد. و وابستگی به شرق و غرب هرچند به سلاح های مدرن مجهز باشند، در برابر نیروی هماهنگ مردمی که با سلاح ایمان مبارزه می کنند، بی اثر است.



به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نرم افزار اسکرین سیور برای کاربران آماده دانلود شده است که کاربران می توانند با نصب این اسکرین سیور عکس های مربوط به 22 بهمن با کیفیت عالی در کامپیوتر خود مشاهده کنید. موزیک پس زمینه این اسکرین سیور کاملا انقلابی و با مضمون دهه فجر و پیروزی انقلاب عزیزمان می باشد. کاربران به نصب این اسکرین سیور یاد و خاطره 22 بهمن 57 را زنده نگه می دارند و نمایش عکس های انقلابی شما را به سال 57 می برد تا شور و حماسه مردم ایران را به خوبی حس کنید. برای تجلی این روزها این اسکرین سیور را از دست ندهید.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 3.49 مگابایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: ویندوز7، 8، 8.1، 10
 •
رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

 • امتیاز:



برچسب ها: اسکرین سیور ، ۲۲ بهمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حامد
۱۳:۴۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
سلام
چرا باز نمیکنه؟مشکل از چیه؟
حامد
۱۳:۳۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
سلام
چرا باز نمیکنه