سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجربه عکاسی 3D؛

دانلود کنید: با این نرم افزار سه بعدی عکاسی کنید

با این نرم افزار کاربران می توانند خالق تصاویری سه بعدی با دوربین های معمولی گوشی خود شوند و با گرفتن عکس، تصاویری سه بعدی بر روی حافظه تلفن همراه شما ذخیره می شود. اگر تمایل دارید عکس های 3D بگیرید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از دست ندهید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این روزها بازار سه بعدی و تلویزیون های سه بعدی و بالاتر حسابی گرم شده است و کمتر جای پیدا می شود که این فناوری در خانه هایشان یافت نشود. از این رو نرم افزارها و فیلم های بسیاری به صورت سه بعدی ساخته و منتشر شده است. حتما می دانید که کیفیت فیلم برداری یا عکاسی به صورت سه بعدی بسیار بالا می باشد و یا می خواهید چنین عکس های بگیرید که بتوان به صورت سه بعدی آن را مشاهده کرد، بهتر است نرم افزاری که معرفی می کنیم را دانلود کنید. نرم افزار D Camera نرم افزاری است که این امکان را به شما می دهد که عکس های بصورت سه بعدی و با کیفیت بالا بگیرید. از این پس می توانید با این نرم افزار به خواسته خود یعنی گرفتن عکس سه بعدی برسید و با خلاقیت و مهارتی که دارید عکس های سه بعدی بسیار زیبا بگیرید و با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز بتوانند از عکسی که گرفته اید استفاده کنند. یکی از ویژگی های برجسته این نرم افزار قرار دادن عکس سه بعدی خود بر روی پروفایل های شما در شبکه های اجتماعی می باشد که می توانید برای کسانی که شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید مخاطبی با پروفایل خاص باشید.



خلق تصاویر سه بعدی، انجام افکت هایی بر روی تصاویر برای سه بعدی جلوه دادن آنها، قابلیت انتقال نرم افزار به مموری خارجی، قابلیت انجام چندین فعالیت (نسخه Pro)، بدون نیاز به عینک سه بعدی برای مشاهده تصاویر خلق شده از قابلیت ها و ویژگی های این نرم افزار بسیار کاربردی می باشد. اگر علاقمند به گرفتن عکس های سه بعدی هستید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از دست ندهید.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

 


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 665.78 کیلوبایت
 • نسخه: 1.4
 • اجرا در:  آی فون، آی پاد لمسی، و IOS 3.1 یا بالاتر
 •
رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

 • امتیاز:


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
خیلی هستن کدوم رو باید انتخاب کنیم بعد ایا تو کانپیوتر هم نصب میشه