سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل اولین گروه مقاومت مردمی سوری مقابل تروریست‌های مورد حمایت رژیم صهیونیستی

اولین گروه مردمی مقاومت در برابر گروه‌های تروریستی و عناصر مسلح مورد حمایت رژیم صهیونیستی در استان "قنیطره"، واقع در جنوب سوریه اعلام موجودیت کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، برای اولین بار در طول بحران سوریه، این کشور شاهد ظهور گروه مقاومت مردمی در برابر دشمن صهیونیستی است که در اولین ظهور خود مسئولیت کمین علیه تروریست‌هایی را برعهده گرفته که اظهار می‌کند، «مزدوران دشمن صهیونیستی» در ریف قنیطره هستند.
 
این گروه که خود را "جنبش مقاومت ملی حوران – حمو" معرفی کرده است، در 3 بیانیه متوالی تاکید کرده که موفق شده، تعداد زیادی تروریست را به اسارت بگیرد که آنها را "مزدوران دشمن صهیونیستی" خوانده است.
 
"جنبش مقاومت ملی حوران – حمو" در بیانیه‌ اول خود به گروه‌های مسلح تروریستی در مناطق "الشیخ مسکین" و "ابطح" در استان "درعا" هشدار داده که از نزدیک شدن به شهرک "قرفا" و بزرگراه بین المللی "درعا" در این منطقه اجتناب کنند، چون در غیر این صورت منطقه را به گورستان آنها مبدل خواهد کرد.
 
سخنگوی "جنبش مقاومت ملی حوران – حمو" در فیلمی که صفحه اینترنتی وابسته به این گروه آن را پخش کرد، اهالی حوران و تمام عناصر مسلح تروریستی منطقه را مورد خطاب قرار داد‌ه است، عناصری که آنها را جنایتکار و مجری خواسته‌های دشمن صهیونیستی از جمله حمله به شهرک قرفا خوانده و ارتش سوریه و اعضای این جنبش با آنها مقابله کرده و آنان را به عقب نشینی واداشته است.
 
در بیانیه دوم،"جنبش مقاومت ملی حوران – حمو" به این نکته اشاره کرد که از صبح روز گذشته مزدوران رژیم صهیونیستی با حمایت این رژیم و به دستور مستقیم اتاق عملیات موسوم به «موک» در اردن شهرک مقاوم "قرفا"را مورد حمله قرار دادند.
 
 "جنبش مقاومت ملی حوران – حمو"اگرچه در بیانیه خود ذکر نکرده است که مزدوران دشمن صهیونیستی وابسته به چه گروه تروریستی فعال در سوریه هستند،‌ اما از شواهد امر چنین بر می‌آید که باید وابسته به گروه تروریستی تکفیری"جبهه النصره" باشند که حضور فعالی در محورهای مختلف جبهه جنوبی سوریه دارد و پیش از این رابطه این گروه تروریستی تکفیری با رژیم صهیونیستی برملا شده بود.
 
اما سومین بیانیه"جنبش مقاومت ملی حوران – حمو" توضیح می‌دهد که این گروه موفق شده است، تعداد زیادی از مزدوران و جاسوسان دشمن صهیونیستی و جاسوسان محلی را به اسارت بگیرد و در صورتی که دشمن درصدد حمله مجدد به شهرک قرفا و بزرگراه بین المللی درعا باشد، آنها را اعدام خواهد کرد.
 
اما نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات‌های خود در جنوب سوریه تجمعات گروه‌های مسلح تروریستی را در شهرک «دیر العدس» هدف قرار دادند و با عناصر تروریستی در محورهای متعدد ریف قنیطره و ریف درعا از جمله شهرک‌های کفر شمس و دیر العدس درگیر شدند.
 انتهای پیام/زض
منبع:فارس

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.