سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اینگونه افراد از شربت گل بنفشه استفاده کنند

خانم‌های مجرد در تمام مناطق گرم و خشک سردسیر و گرم و تر می‌توانند از شربت گل بنفشه به عنوان آرام بخش استفاده نمایند.

محمد باقر مینایی، متخصص طب سنتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: خانم‌های جوانی که هنوز ازدواج نکرده‌اند و درمناطق سردسیر زندگی می‌کنند در فصل زمستان باید از آرام بخش استفاده کنند و چای آرام بخش مفیدی برای آنها محسوب می‌شود.

وی افزود: خانم‌های جوانی که هنوز ازدواج نکرده‌اند در مناطق سردسیر چای را به منظور ایجاد آرامش 1ساعت پس از مصرف غذا بنوشند و اینگونه افراد در مناطق گرمسیری مانند چای خود را به همراه لیمو عمانی به عنوان مسکن و آرام بخش مصرف کنند و در مناطق گرم و تر مانند بوشهر و بندرعباس استفاده از خرما به همراه چای برای آنها آرام بخش خواهد بود.

این متخصص طب سنتی با اشاره به خاصیت خرما اظهار داشت: به دلیل آنکه رطوبت خرما به اندازه رطوبت هوا نیست خانم‌های مجرد در مناطق گرم و تر می‌توانند از آن به عنوان آرام بخش استفاده نمایند.

وی ادامه داد: خانم‌های مجرد در تمام مناطق گرم و خشک سردسیر و گرم و تر می‌توانند به منظور ایجاد آرامش در خود، روغن بنفشه را قبل از استحمام به بدن خود بمالند و پس از 1ساعت استحمام کنند، اینگونه افراد شربت گل بنفشه را می‌توانند به عنوان یک مسکن در هوای سرد به صورت گرم و درتابستان به صورت خنک استفاده نمایند.



انتهای پیام/

برچسب ها: گل بنفشه ، گرم ، رطوبت ، آرامبخش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.