سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظر «محسن کیایی» درباره روح‌الله حجازی و هومن سیدی

بازیگر فیلم سینمایی «عصر یخبندان» گفت: اینکه امسال جشنواره جوانی داریم اتفاق خوبی است که باعث به وجود آمدن جسارت برای رقابت و فضای جذاب تر می شود.

محسن کیایی، بازیگر فیلم سینمایی «عصر یخبندان» در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: اینکه امسال با فیلمسازان جوان زیادی در جشنواره روبرو هستیم و جشنواره جوانی داریم اتفاق خوبی است چون زمان، زمان تغییر و تحول بود و حضور جوانها باعث می شود یک جسارت برای رقابت بوجود آمده و فضا فضای جذابتری شود.
 
وی افزود: با احترام فراوان به بزرگترها و پیشکسوت‌های سینما امسال سال بلوغ یک سری از کارگردان‌هایی است که فیلم‌های بهتری در جشنواره دارند و امیدوارم که این گفته من اتفاق افتاده باشد.
 
کیایی ادامه داد: روح الله حجازی، مصطفی کیایی و هومن سیدی از جمله فیلمسازان جوانی هستند که با فیلمسازی در سال‌های قبل به بلوغ رسیدند و امسال فیلم‌های بعدی خود را به جشنواره ارائه داده و براساس شنیده‌ها احساس می‌کنم امسال کارهای خوبی را به معرض نمایش بگذارند.
 
این بازیگر گفت: اینکه امسال اکثر فیلم‌ها موضوع اجتماعی دارند خطری برای گیشه‌ها در سال آینده ندارد چون مردم در حال حاضر نشان داده‌اند که سلیقه‌های آنها عوض شده و برای آنها تفاوتی نمی‌کند فیلم‌ها موضوع اجتماعی، کمدی و... داشته باشند؛ مخاطبان به فیلم‌های خوب نمره داده و آن را تماشا می‌کنند.
 
وی افزود: با وجود اینکه فیلم‌های کمدی خوب مخاطبان را جذب کرده و بهتر می‌فروشد ولی سال گذشته دیدیم فیلم‌هایی که کمدی نبودند هم موفقیت  زیادی بدست آوردند.
 
کیایی عنوان کرد: سال گذشته فیلمها نسبت به سالهای قبل فروش بهتری داشتند و امیدوارم امسال هم فیلمها در گیشه موفق باشند و پول وارد عرصه سینما شود و مردم فیلم‌ها را ببینند چون اگر این اتفاق بیفتد چرخه سینما می‌چرخد.
 
وی در خصوص پیش بینی اش از نتیجه جشنواره امسال بیان کرد: تازه جشنواره شروع شده و فیلمی را ندیدم، پس نمی‌توان پیش بینی کرد ولی همه سینماگران برای دیدن فیلمها با انرژی خوبی آمده‌اند که امیدوارم به ذوق و سلیقه آنها بر نخورد.
 
کیایی اظهار داشت: شنیده‌ها حاکی از این است که فیلم اولی‌های خوبی در جشنواره امسال حضور دارند و در بخش سوادی سیمرغ هم فیلم‌های خوبی حضور دارند که این اتفاق نوید بخش است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.