سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه شورای عالی استانها مطرح شد:

اهمیت توجه به نقاط محروم کشور/ شوراها پارلمان دوم کشور هستند

رییس شورای عالی استان‌ها گفت: در نتیجه افزایش تعاملات دولت و مجلس می‌توانیم خدمات موثری را در نقاط محروم کشور ارایه کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران غلامرضا بصیری پور رییس شورای عالی استان‌ها در سیزدهمین جلسه شورای عالی استان‌ها (پنج شنبه) در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش‌های مهدی چمران ریاست سابق شورای عالی استانها اظهار کرد: دهه فجر اوج سرافرازی ملت ایران بوده که با انقلاب اسلامی نظام 2500 ساله شاهنشاهی پایان یافت با آنکه مشخص است نشانه‌های بارز پیروزی انقلاب به بیداری اسلامی با فرهنگ ناب آن بوده که زاییده اسلام است. 

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در رابطه با قرار گرفتن انقلاب در پیچ عظیم تاریخی افزود: یکی از نشانه‌های بارز پیروزی انقلاب جریان بیداری اسلامی بوده که در حال حاضر نیز تداوم داشته و به موفقیتهای بزرگ دست یافتیم که در واقع این امر ضرورت دارد که با حضور و شرکت فعالانه در روز 22 بهمن میزان وابستگی هر چه بیشتر خود را به انقلاب نشان دهیم.

رییس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه شوراها پارلمان دوم کشور هستند افزود: در حال حاضر بسیاری از مردم با شورای عالی استانها آشنایی ندارند و این در حالی است که 117 هزار شورایی که در بیش 400 شهرستان و 3500 روستا و 1160 شهر حضور فعال دارند می‌توانند طرحها و لوایح خود را به مجلس ارایه دهند. 

وی در ادامه با اشاره به نقش به سزای شوراها افزود: در این زمینه باید تلاش شود که همکاری خود را با سایر ارگان‌ها و نهادها ارتقا دهیم و همچنین به شورای منطقه‌ای نیز توجه کنیم.

رییس شورای عالی استان‌ها در خصوص توجه ویژه به نقاط محروم گفت: در نتیجه افزایش تعاملات دولت و مجلس شورای اسلامی می‌توانیم خدمات موثری را در نقاط محروم کشور ارایه کنیم.

بصیری‌پور در پایان خاطر نشان کرد: امید است بتوانیم در دوره جدید شورای عالی استان‌ها خدمات بهتری را نسبت به گذشته ارایه کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورای ، استانها ، تعاملات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.