سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

انقلاب اسلامي در شرايط نااميدانه به پيروزي رسيد

وزير اطلاعات و نماينده دولت تدبير و اميد در جمع مردم كاشان گفت: با تشريح كاملي از مبارزات سياسي ملت ايران در راه پيروزي انقلاب اسلامي در سال 42 گفت: انقلاب اسلامي ايران در شرايط نااميدانه اي به پيروزي رسيد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان حجت الاسلام سيدمحمود علوي افزود : امام با مدد از اسلام و قرآن و تفكر ياري خداوند از حق وحقيقت پرچمدارانقلاب اسلامي شدو با حمايت مردمي و پذيرش تمامي شكنجه ها آن را به پيروزي رساند.

وي مبارزه سياسي امام در شرايطي كه آمريكا تمام مكاتب فكري را سركوب و علما را تضعيف كرده بود شكل گرفت.

وي با تأكيد بر اينكه ياري خداوند بر مومنان در نقطه ي نااميدي به سراغ انسان ها مي رود گفت: انقلاب اسلامي ايران با ياري مردم و عنايت خداوند به پيروزي رسيد.

وي گفت: ايران اكنون پس از 36 سال با وجود توطئه هاي متعدد هم چمانمسير عزت و كمال را طيمي كند.

به گفته ي وي دولت تدبير و اميد در شرايطي كه عده اي با تحريم ها و پايين آوردن قيمت نفت مي خواهند نظام اسلامي را به زانو درآورند تمام تلاش و توان خود ماهواره فجر را به فضا پرتاب كرد و توانست چشم مردم دنيا را خيره و انقلاب اسلامي را معجوز كند.

وزير اطلاعات گفت: انقلاب اسلامي ايران در مسير نااميدي ها با وحدت و رهبري مقاام معظمرهبري در حل مسير پيشرفت و ترقي است.

وي با تأكيد بر اينكه حتي يكپارچگي ها بيشتر و دعوا هاي سياسي كمتر شد اظهارداشت: همدلي مسئولان در سايه يپيروي از عدالت توفيقات روزافزون را به همراه دارد و موجمب يأس و نااميدي دشمنان ميشود.

وزير اطلاعات گفت: گروه ها و جناح هاي سياسي كساني كه اين انقلاب را به نام خود مصادره ميكنند موجب تفرقه بين نظام ميشوند، 16 سال مشاجره اصول گرايي و اصلاح طلبان فقط عامل اختلاف و ضربه به مملكت بوده است.

وي افزود: گروه هاي سياسي به منزله ي تيم هاي فوتبال هستند كه در مسابقات رقابت مي كنند، آنها پس از انتخابات در سايه ي رهبري و وحدت و همدلي در كنار يكديگر فعاليت كنند.

حجت الاسلام علوي گفت: رئيس جمهور وقت خود راصرف دروغ وسخن هايمناروانمي كند و تمام تلاشش را براي خدمت به اين ملت و شهدا و مملكت ايران گذاشته است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: وزیر ، اطلاعات ، کاشان ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.