سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین کواچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان شد؛

فدراسیون صربستان مشکلی با فعالیت همزمان او در تیم ملی و باشگاهی ندارد

گبریچ سرمربی تیم والیبال پروجا به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال صربستان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری گاتزتادلوسپرت، گبریچ سرمربی تیم والیبال پروجا از طرف الکساندر بوریچیچ رئیس فدراسیون والیبال صربستان به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال این کشور انتخاب شد و او حالا باید خود را برای حضور و مربیگری در تیم ملی کشورش آماده کند. گبریچ که همیشه در قلبش آرزوی مربیگری در تیم ملی والیبال صربستان را داشت، حالا به آرزوی دیرینه اش رسیده و می‌تواند در کنار تیم ملی صربستان فعالیتش را دنبال کند.وی در حال حاضر در سن 41 سالگی به سر می‌برد و از ششم سپتامبر گذشته فعالیتش را به عنوان سرمربی درتیم پروجا آغاز کرد و حالا در حالیکه پنج ماه از زمان مربیگری او نمی‌گذرد توانسته از طرف رئیس فدراسیون والیبال صربستان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شود.وی از این اتفاق بسیار خوشحال بوده و می‌گوید: فقط پنج ماه است که مشغول مربیگری هستم و بعد از گذشت این پنج ماه چنین پیشنهاد خاص و جالب توجهی دریافت کرده‌ام که برایم نه تنها غرور و افتخار بسیاری به دنبال داشته بلکه انگیزه زیادی هم برای رسیدن به موفقیت در این عرصه ایجاد کرده است.

رئیس فدراسیون والیبال صربستان بعد از قرار گرفتن تیم ملی والیبال کشورش در رده نهم از رنکینگ جهانی در رقابت‌های جهانی لهستان که منجر به استعفای ایگور کولاکوویچ از سمت خود به عنوان سرمربی شد، تصمیم به انتخاب نیکولا گبریچ که دارنده مدال طلای المپیک 2000 سیدنی به عنوان پاسور تیم ملی بود گرفت و او طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده حالا باید بعد از پایان یافتن فصل در پروجا ، کارش را در صربستان از سر بگیرد.گبریچ در رابطه با این اتفاق گفت: در شرایط فعلی تمام ذهن من معطوف تیم پروجا بوده و منحصرا به مسابقات این تیم فکر می‌کنم در ادامه هم به مسائل بعدی کاری خود در تیم ملی صربستان فکر خواهم کرد.

من نمی‌توانم خوشحالی خود را از اتفاقی که افتاده است پنهان کنم.هدایت کردن تیم ملی والیبال کشورم برایم یک افتخار است و من آمادگی کامل برای کسب تجربیات تازه دراین عرصه‌ را دارم‌ اما قبل از هر چیزی تلاش خواهم کرد تا به بهترین‌ نحو ممکن فصل را به پایان برده‌ و از حداکثر توانایی‌هایم برای موفقیت‌ این تیم استفاده کنم.
 
 ما در حال حاضر دو هدف را در تیم پروجا دنبال می کنیم که یکی  به مسابقات سوپر لیگ‌ مربوط شده و دیگری‌ به لیگ قهرمانان اروپا ارتباط پیدا می‌کند. من تمرکز‌ صد درصد‌ روی اهداف تعریف شده در تیم کرده‌ام و امیدوارم که به بهترین شکل ممکن فصل را به پایان ببرم. فدراسیون والیبال صربستان هیچ مشکلی با فعالیت‌ همزمان من در تیم ملی‌ و یک تیم باشگاهی‌ ندارد و من در رابطه با ادامه فعالیتم‌ در تیم پروجا‌ در پایان این فصل تصمیم‌ گیری‌ خواهم کرد.
 
من بطور اختصاصی در مورد ادامه فعالیتم در تیم پروجا  نمی‌توانم‌  تصمیم گیری‌ کنم و باید در این رابطه با سیرچی‌ رئیس باشگاه پروجا به توافق‌ نهایی برسم. در حال حاضر تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که همه چیز‌ در آرامش دنبال شده و صحبت کردن در رابطه با اتفاقاتی که در تابستان رخ خواهد داد، خیلی زود است.
 
 به هر حال سرمربی تیم ملی صربستان مسئولیت‌های بالایی دارد و باید اهدافی چون موفقیت در رقابت‌های اروپایی و المپیک 2016 را تامین کند ولی من  دوست ندارم‌ به آینده دورتر فکر‌ کنم و ترجیح‌ می‌دهم‌ در حال حاضر فقط‌ در حال زندگی کرده و  به  تیم والیبال پروجا و اهداف تعریف شده در این باشگاه فکر کنم. تمامی این اتفاقات در حالی رخ داده است که سیرچی‌ رئیس باشگاه پروجا کاملا موافق با این اتفاق بوده و مشکلی با عقد قرار داد سرمربی تیمش با فدراسیون صربستان نداشته است.
 
وی در این رابطه گفت: من به نیکولا گبریچ به دلیل اینکه از طرف فدراسیون والیبال صربستان به عنوان سرمربی انتخاب شد، تبریک می‌گویم او سرمربی یکی از مهم ترین تیم‌های والیبال در جهان شد و این اتفاق برای باشگاه پروجا هم یک افتخار  بزرگ است. بی شک حضور او در تیم ملی والیبال صربستان تاثیری در برنامه‌های تیم والیبال‌ پروجا نخواهد داشت و همه چیز‌ برای ما طبق روال‌ تا پایان  فصل دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

فرزانه آذرفام

برچسب ها: تیم ، شرایط ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.