سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نویی:

فردا کار سختی را در پیش رو خواهیم داشت/ بازیکنان به دنبال کسب 3 امتیاز هستند

سرمربی تیم استقلال گفت: فردا بازی سختی را در پیش رو خواهیم داشت اما بازیکنان در نظر دارند که سه امتیاز بازی را کسب کنند.

امیر قلعه نویی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره بازی مقابل تیم سایپا اظهار داشت: در هر صورت فردا بازی سختی را در پیش رو خواهیم داشت و همان طور که نظاره گر هستیم تیم سایپا تیمی فوق‌العاده خوب و کار بلد است.

وی بیان کرد: خداوند هدیه بزرگی را در بازی مقابل سپاهان به ما داد و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز موفق باشیم.

قلعه نویی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب است و بازیکنان در نظر دارند که سه امتیاز دیدار مقابل سایپا را کسب کنند.

وی درباره مصدومان و محرومان تیم عنوان کرد: در حال حاضر میلاد فخرالدینی به دلیل 3 کارته بودن نمی‌تواند آبی پوشان در دیدار فردا همراهی نماید.

وی درباره فضای مجازی نیز افزود: فضای مجازی مربوط به قشر فوتبال نیست و ارتباطی با جامعه ورزش ندارد.

سرمربی تیم استقلال عنوان کرد: جای خوشحالی دارد که اولین حرکت و پاسخ به توهین‌ها از سوی باشگاه استقلال رقم خورد و رضا عنایتی بهترین کار ممکن را انجام داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در گذشته در کمیسیون اصل 90 گفته بودم که فوتبال جای انسان‌های با معرفت است ولی در حال حاضر افرادی وارد آن شدند و مسائلی را رقم زدند که به صلاح فوتبال ما نخواهد بود و باید بگویم که بازیکنان فوتبالی افرادی معتقد و با ایمان هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.