سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نویی در نشست خبری حاضر نشد

زرینچه : امیدوارم با پیروزی به صدر جدول صعود کنیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با تیم سایپا برای ما یکی از کلیدی‌ترین بازی‌های نیم فصل دوم خواهد بود چرا که با برد در مقابل این تیم می‌توانیم صدر جدول را تصاحب نماییم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جواد زرینچه در نشست خبری قبل از بازی با تیم سایپا اظهار داشت: بازی با تیم سایپا یکی از کلیدی ‌ترین بازی‌های نیم فصل دوم خواهد بود چرا که برد در مقابل این تیم می‌توانیم صدر جدول را تصاحب نماییم و به موفقیت‌های همزمان ادامه دهیم.

وی بیان کرد: در طول این هفته آنالیز قبل از تیم سایپا را انجام داده‌ایم و در نظر داریم که خودمان را همچنان جزو مدعیان قهرمانی نگه داریم.

زرینچه بیان کرد: در طول این هفته تمرینات و ریکاوری‌های قابل قبولی را انجام داده‌ایم و در حال حاضر میلاد فخرالدینی در بازی مقابل سایپا نمی‌تواند تیم را همراهی کند و از سوی دیگر حنیف عمران زاده نیز دچار مصدومیت شده است و قرار این شد که این بازیکن از امروز وضعیت درمانی خود را پیگیری کند تا ببینیم به بازی مقابل سایپا خواهد رسید یا نه؟

وی درباره هلمکه بازیکن آلمانی- برزیلی بیان کرد: در کل من در جریان وضعیت آسیب دیدگی این بازیکن نیستیم اما، هلمکه از نظر فنی تایید کادر فنی بود چرا که بازیکن قابل قبولی به حساب می‌آمد اما با توجه به اینکه وی 6 هفته از میادین دور می‌ماند به طور حتم نمی‌توانست که در تمرینات آبی پوشان شرکت کند و به همین خاطر از این لحاظ برای ما کارایی نداشت.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره‌ بازی مقابل سایپا تصریح کرد:‌تیم سایپا تا به اینجا بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است و از قدیم نیز این تیم مربیان خیلی خوبی را در راس کار داشته و بازی خوب سایپا در مقابل گسترش فولاد نیز نشانگر این خواهد بود که این تیم عملکرد بسیار خوب و حتی تیم خطرناکی نیز می‌تواند باشد.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم هوادران عزیز با حضور خود از این بازی استقبال کنند و ما نیز بتوانیم بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: باشگاه ، تیم ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.