سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن بهره وری ایران:

اختصاص2.7 درصد از رشد اقتصادی کشوربه بهره وری / برگزاری هشتمین همایش ملی بهره‌وری

حاجیان گفت: هشتمین همایش ملی بهره‌وری و تعالی تعاونی‌ها 27 بهمن 93 برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در نشست خبری که با موضوع هشتمین همایش ملی بهره‌وری و تعالی تعاونی‌ها که عصر دیروز (یکشنبه) در ساختمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حسین حاجیان رئیس انجمن بهره وری ایران برگزار شد.

در همین راستا حسبن حاجیان با اشاره به سلسله نشست های انجمن بهره وری اشاره داشت و افزود: سعی داریم با برگزاری نشست های متعدد، بهره وری را به عنوان دغدغه میان مردم مطرح کنیم و با توجه به اینکه 2.7 درصد از رشد اقتصادی کشور متعلق به بهره وری است، پس به توجه بیشتری نیاز دارد.

وی در خصوص هشتمین همایش ملی بهره‌وری و تعالی تعاونی‌ها اظهار داشت: این همایش هر ساله به همت انجمن بهره وری ایران برگزار می شود و خوشبختانه امسال با همکاری مجموعه وزارت تعاون این همایش با رویکرد تعالی تعاونی ها شکل گرفته است.

حاجیان در ادامه افزود: با توجه به شرایط فعلی کشور و تحریم های موجود، یکی از بخش های مهم استفاده از سرمایه های موجود است که ما سعی داریم با برپایی این همایش نسبت به محقق شدن این اهداف کمک به سزایی داشته باشیم.

لازم به ذکر است؛ هشتمین همایش ملی بهره‌وری و تعالی تعاونی‌ها 27 بهمن 93 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.