سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش دستاوردهای انقلاب در «آیا می دانید؟»

برنامه «آیا می دانید؟» به تهیه کنندگی احمد قدیری در 25 آیتم 30 ثانیه ای دست آوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف صنعتی، فرهنگی ، اجتماعی و .. را به نمایش می گذارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ این مجموعه آیتم‌های کوتاه گرافیكی و اطلاعات محور که به بهانه یوم الله دهه فجر روی آنتن می رود، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف صنعت و اقتصاد‌،‌ بهداشت و سلامت‌، ‌علم و فن آوری‌، ‌فرهنگ و هنر‌، ‌اجتماعی‌ و .. را مورد توجه قرار داده است.
 
جذابیت و خلاقیت در شکل کار، کوتاه و فشرده بودن اطلاعات و نیز محتوای متنوع، متقن و همراه با ارائه اعداد و ارقام از جمله ویژگی‌های کار است.
 
«آیا می‌دانید» با همكاری گروه فرهنگ و هنر شبكه دو و سازمان فضای مجازی سراج تولید شده و هر روز به صورت میان برنامه در پنج  بخش روی آنتن شبکه دو می رود.
 
این برنامه مجموعا 100 آیتم 30 ثانیه‌ای در 9 حوزه ‌الگوی مصرف‌، ‌صنعت و اقتصاد‌، ‌محیط زیست‌، ‌بهداشت و سلامت‌، ‌امور شهری‌، ‌علم و فن آوری‌، ‌فرهنگ و هنر‌، ‌اجتماعی‌ و ‌دولت و سیاست‌ را شامل می شود  و پخش ان پس از دهه مبارک فجر نیز ادامه خواهدد اشت.
 
متن و موارد پخش شده این آیتم در سایت www.ayamidanid.orgقرار داده شده  است.

انتهای پیام/ رض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.