سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین فومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ورود به عرصه انتخابات با تمام قدرت/ در تمام استان‌ها و شهرستا‌ن‌ها کاندیدا خواهیم داشت

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، گفت: حزب مردمی اصلاحات 20 تا 25 مجلس آینده را در دست خواهد گرفت؛ با قدرت تمام وارد انتخابات خواهیم شد و در تمام استان‌ها و شهرستا‌ن‌ها کاندیدا خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدزارع فومنی" دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه قبل از 22 بهمن جشنی به نام "جشن انقلاب" از سوی حزب مردمی اصلاحات برگزار خواهد شد، اظهار داشت: روز سه‌شنبه 14 بهمن به همراه اعضای حزب به حرم حضرت امام(ره) می‌رویم و با آرمان‌های ایشان بیعت خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: به تمامی اعضای استان‌های خود اعلام کرده‌ایم که حضور گسترده‌ای در راهپیمایی 22 بهمن امسال داشته باشند.

فومنی با اشاره به اینکه در حال حاضر حزب مردمی اصلاحات در 23 استان نمایندگی دارد، گفت: تا پایان سال چهار، پنج دفتر دیگر خود را در استان‌ها افتتاح خواهیم کرد.

وی با ذکر این مطلب که کمیته انتخابات حزب مردمی اصلاحات فعال شده است، ابراز کرد: این کمیته در حال بررسی و ارزیابی کاندیداتوری افراد در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف است.

فومنی با بیان اینکه حزب مردمی اصلاحات 20 تا 25 مجلس آینده را در دست خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: با قدرت تمام وارد انتخابات خواهیم شد و در تمام استان‌ها و شهرستا‌ن‌ها کاندیدا خواهیم داشت.

انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.