سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

برگزاری نمایشگاه سوکاروچ در رشت

نمایشگاه آثار هنر ابداعی سوکاروچ (سوخته کاری روی چوب) استاد عباس کنعانی در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت گشایش یافت .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ در این نمایشگاه تعداد 21 تابلو سوخته کاری شده روی چوب در ابعاد 40 در 60 و 80 در 90 به همت عباس کنعانی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت .

در سبک سوخته کاری روی چوب ، هنرمند بدون استفاده از رنگ و فقط با سوزاندن سطح چوب آثار هنری را خلق می کند و با استفاده از گرمای هویه و به کمک قلم های فلزی، تصاویر زیبا و بدیعی را می آفریند .

این نمایشگاه تا 16 بهمن ماه در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت دائر است و علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند صبح ها از ساعت 9 الی 13 و عصرها از ساعت 16 الی 19 مراجعه کنند .

عباس کنعانی متولد 1348 کتم جان از توابع ضیابر صومعه سرا است.

وی مدرک لیسانس مدیریت دولتی و کارشناس مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دارد .

سابقه برگزاری نمایشگاه های گوناگونی را در کشورها و شهرهای مختلف در کارنامه خود دارد که از آن جمله می‌توان به برگزاری نمایشگاه در اولین هفته فرهنگی ایران در شهر مینسک کشور بلاروس (1383) ، برگزاری نمایشگاه در هفته فرهنگی ایران در کشور امارات متحده عربی (1384) ، هفته فرهنگی ایران در کشور پاکستان شهر اسلام آباد (1390) ، برگزاری 20 نمایشگاه داخلی اشاره کرد .

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.