سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خان‌محمدی در نطق میان‌دستور:

وزارت جهاد کشاورزی نسبت به خرید حمایتی محصولات کشاورزی اقدام کند

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس گفت: با توجه به اینکه طبق گفته رئیس مجلس منع اجرایی شدن قانون تقسیمات کشوری برداشته شده، وزارت کشور آن را به پس از تعیین تکلیف قوانین جامع کشوری موکول کرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا خان‌محمدی نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (یکشنبه 12 بهمن) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت دهه فجر گفت: در نامه‌ای که به رئیس مجلس در خصوص غیراجرایی شدن قانون تقسیمات کشوری ارسال کرده بودم، مرقوم شده بود که منع برداشته شده است، اما با توجه به این مصوبه وزارت کشور اعلام می‌کند که این قانون پس از تعیین تکلیف قوانین کشوری در دستور کار قرار می‌گیرد، از این رو از مجلس می‌خواهیم تا در این راستا اقدام کند.

وی همچنین با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابیه‌اش تصریح کرد: لازم است در خصوص ایجاد دفتر ایثارگران و جانبازان تعریض راه مواصلاتی ابهر-قیدار و تأمین اعتبار لازم برای تأسیس بیمارستان 220 تختخوابی ابهر توجه لازم صورت گیرد.

خان‌محمدی در ادامه افزود: با وجود مذاکره با وزیر بهداشت، تاکنون اقدامی در جهت تجهیز بیمارستان بوعلی صورت نگرفته است، همچنین از وزیر نیرو می‌خواهیم با ایجاد آب‌بندها و سدها در جهت رفع مشکلات آب کشاورزی منطقه اقدام کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی نسبت به خرید منصفانه و حمایتی محصولات کشاورزی و پرداخت پول کشمکش‌های خریداری شده اقدام کند و وزارت علوم نیز در امر تقویت و بالا بردن کیفیت دانشگاه‌ها تلاش کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.