سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی اعلام کرد

هزینه‌های جاری کلینیک‌ها بسیار بالاست

بحث هزینه‌های جاری کلینیک‌ها که شامل ۱۰ کلینیک در تهران و سایر شهرستان‌ها می‌باشد، بسیار بالاست، ضمن اینکه ما یارانه‌ای بابت پول آب و برق و گاز نمی‌گیریم.

مصطفی قاسمی مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بحث هزینه‌های جاری کلینیک‌ها که بیش از ۱۰ کلینیک در سراسر کشور است، بسیار بالاست و ما هیچ یارانه‌ای بابت پول، آب و برق و گاز از دولت نمی‌گیریم. 

وی گفت: براساس مصوبه‌ای مقرر بود خیریه‌های حوزه سلامت از پرداخت این هزینه‌ها مستثنی شوند که این مصوبه هنوز عملیاتی نشده است و ما انتظار داریم، دولت در راس این مشکلات که ماهیانه حدود ۴ میلیون تومان به هر کلینیک تحمیل می‌کند، اقدامی ترتیب دهد. 

وی با بیان اینکه دفترچه بیماران پیوندی که جزء بیماران خاص هستند، بسیار کوتاه مدت است، خاطر نشان کرد: این دفترچه تنها ۲۵ برگ دارد و دارو‌ها نیز باید ماه به ماه در آن قید شود و اتمام زود هنگام دفترچه بیماران کلیوی مشکلات زیادی را برای این بیماران به وجود آورده است. 

وی یادآور شد: ما امیدواریم قوانین اخذ دارو و درمان در حوزه بیماران دیالیزی و پیوند کلیوی ثبات یابد تا استرس کمتری به این بیماران وارد گردد.



انتهای پیام/
برچسب ها: دیالیز ، هزینه ، کلینیک ، کلیه ، خیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.