سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران عنوان کرد

جزیره قشم مکانی برای جذب گردشگران تجاری

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران گفت: منطقه آزاد قشم با دارا بودن گردشگری تجاری، تفریحی و سلامت از مناطق برجسته گردشگری ایران به حساب می‌آید.

محمد کاوه رییس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با منطقه گردشگری قشم اظهار داشت: منطقه آزاد قشم به عنوان یکی از مناطق برجسته گردشگری ایران دارای پتانسیل ها و مزیت های جذب گردشگر فراوان از داخل و خارج از کشور است. این منطقه با تغییرات و تجهیزاتی که در سال های گذشته داشته هم اکنون به منطقه صنعتی گردشگری تبدیل شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: این منطقه به دلیل نزدیکی به کشورهای حاشیه‌ خلیج فارس و مبادلات تجاری با آنها تعداد زیادی از تجار و بازرگانان داخلی و خارجی را به این منطقه کشانده که همین امر سبب جذب گردشگران تجاری در این منطقه شده است.

کاوه با اشاره به ساخت بیمارستان های مختلف در این منطقه گفت: علاوه بر گردشگری تجاری با ساخت بیمارستان ها و هتل بیمارستان های مختلف در این منطقه می‌توانیم این جزیره را به قطب گردشگری سلامت تبدیل کنیم و بیماران اطراف این منطقه را برای ارایه خدمات در این مکان جمع‌آوری کنیم. همچنین آب و هوای گرم و معتدل، زمینه را برای احداث دهکده المپیک برای جذب اردوهای ورزشی در این جزیره سبز فراهم کرده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران در پایان خاطر نشان کرد: تمام این مزیت ها در منطقه آزاد قشم مهیا است که اراده جمعی را برای تحقق این امور نیازمندیم.

شایان ذکر است، جذب سرمایه‌گذار و حمایت از بخش خصوصی سرعت پیشرفت و توسعه این مکان را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.