سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان؛

نماینده دبیرکل سازمان ملل خواستار کمک ایران به برقراری آرامش در لبنان شد

نماینده دبیرکل سازمان ملل با اشاره به درگیریهای روز گذشته در جنوب لبنان، خواستار کمک جمهوری اسلامی ایران به برقراری آرامش در لبنان شد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، « حسین امیرعبداللهیان» و نماینده دبیر کل سازمان ملل در لبنان طی تماس تلفنی آخرین تحولات لبنان را بررسی کردند.

« زگرید کاخ»، نماینده دبیر کل سازمان ملل در لبنان در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در خصوص آخرین تحولات لبنان گفتگو کرد. 

کاخ در این گفتگو با اشاره به درگیریهای روز گذشته در جنوب لبنان، خواستار کمک جمهوری اسلامی ایران به برقراری آرامش در لبنان شد.
 
امیرعبداللهیان در این گفت‌گو با تاکید بر حق مقاومت برای دفاع در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی، گفت: این رژیم با انجام تجاوز به قنیطره در جولان سوریه و هدف قرار دادن رزمندگان حزب الله که در خط مقدم مبارزه با تروریسم هستند، آغاز کننده بود که متاسفانه شاهد واکنشی از سوی سازمان ملل به این تجاوز آشکار نبودیم. 

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه افزود: حزب الله با استناد بر حق دفاع مشروع اقدام نموده است. 

وی همچنین بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ثبات و ارامش لبنان تاکید و ضمن محکوم نمودن حمله رژیم صهیونیستی و کشته شدن یک نیروی یونیفل، رایزنی‌های تهران و نماینده دبیرکل در أمور لبنان را مفید خواند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.