سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکانی: هدف من موفقیت پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا است

دروازه‌بان تیم پرسپولیس گفت: تمام تمرکز خود را برای مسابقات پیش رو تیم محبوبم خواهم گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سوشا مکانی در پایان تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران درخصوص تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: در واقع ما چیزی به نام تعطیلات نداشته‌ایم در این مدت تمرینات بدنسازی و آمادگی فراوانی را از سوی کادر فنی برای ما برنامه‌ریزی شده بود که ما در این فاصله زمانی از لحاظ بدنی پیشرفت فراوانی کرده و کادر فنی نقاط ضعف و قوت تیم را برطرف نموده است. 

وی بیان کرد: کارهای تاکتیکی نیز هدف تمرین‌ها بود و همچنین چند بازی تدارکاتی نیز در تهران و دبی انجام دادیم که توانستیم با انجام این دیدار به آمادگی‌های لازم دست یابیم. 

مکانی درخصوص حضور در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: بدون شک بازی‌های سختی را درپیش رو خواهیم داشت اما اگر خواهان موفقیت هستیم باید به لحاظ بدنی و فنی در سطح بالایی قرار بگیریم تا بتوانیم در این مسابقات سربلند بیرون بیاییم. 

دروازه بان تیم پرسپولیس درخصوص جدایی نیلسون افزود: من تمامی فکر و ذکرم بر این بوده است که کار خود را به بهترین نحوه انجام بدهم و به مسائلی که به من ارتباطی ندارد ورود نخواهم کرد سعی خواهم داشت در تمرینات جذب ظاهر شده و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارم در واقع گفته شده بود با رفتن نیلسون خوشحال می‌شوم درحالی که اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و من اگر با پرسپولیس مشکل داشتم به طور حتم این تیم را انتخاب می‌کردم. 

وی تصریح کرد: من برای نیلسون آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: درحال حاضر تمامی تمرکزم بر روی پرسپولیس و درباره تیم ملی حرفی نخواهم زد و برای موقعیت تیم در مسابقات پیش رو تلاش می‌کنم تا بتوانم عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه بگذارم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: حتم ، تمرینات ، انتخاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.