سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با شروع دهه فجر؛

جشنواره "قرآن کتاب زندگی" در یزد برگزار می‌شود

جشنواره "قرآن کتاب زندگی" همزمان با ایام الله دهه فجر با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، محمد قادری در یزد با بیان اینکه کمیته قرآنی در راستای رسالت الهی خویش و نشر و گسترش فرهنگ والای قرآن و عترت، اقدام به برگزاری مسابقه سراسری با موضوع قرآن کتاب زندگی کرده، اظهار داشت: این کمیته علاوه بر برگزاری این جشنواره، طرح آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به روش غیر حضوری را در ایام الله دهه فجر در دستور کار خود قرار داده است.
 
وی گفت: کمیته قرآنی ستاد دهه فجر در نظر دارد با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد طرح‌های آموزشی غیر حضوری خود که مبتنی بر منابع و سرفصل‌های موجود در طرح‌های حضوری است را در سطح استان یزد برگزار کند.
 
مسئول کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان یزد استفاده تمام کسانی که به دلایل مختلف قادر به شرکت در طرح‌ها و دوره‌های حضوری فراگیری قرآن نیستند را از دیگر اهداف بجسته راه‌اندازی طرح آموزشی غیر حضوری قرآن کریم در استان یزد عنوان کرد.
 
وی افزود: دوره‌های فراگیری قرآن به ویژه طرح‌های غیر حضوری با گستره استانی و به صورت ویژه برای فرهنگیان، کارکنان نهادها، ادارات، مراکز و موسسات قرآنی همراه با خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.
 
مسئول کمیته قرآنی ستاد دهه فجر تصریح کرد: متقاضیان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند از 12 تا 30 بهمن ماه برای ثبت نام در جشنواره سراسری "قرآن کتاب زندگی" به دفتر کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان یزد مراجعه کنند.
 
وی ادامه داد: توزیع منابع آزمون در سراسر استان از نیمه اول اسفند آغاز و آزمون کتبی در تاریخ 21 فروردین سال آینده همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و تولد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
 
قادری خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه، اعلام نتایج، قرعه کشی و اعلام اسامی برگزیدگان در روز جمعه مورخ 2 اردیبهشت ماه سال آینده و همزمان با روز معلم برگزار می‌شود.
 
مسئول کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان یزد در ارتباط با منابع آموزشی طرح‌های قرآنی این جشنواره، گفت: جلد اول کتب آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآن و لوح فشرده گلواژه‌های وحی این منابع را تشکیل می‌دهند.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: یزد ، دهه فجر ، قران ، کتاب زندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.