فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: ایران اسلامی، پشتوانه امنیت منطقه است و این به برکت حضور مردم در صحنه و همراهی آنان با نیروی انتظامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، سرتیپ پاسدار ' اسماعیل احمدی مقدم  صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان یزد اظهار داشت: درحالی که شاهد کاهش امنیت و همچنین افزایش جرائم در دیگر کشورها هستیم ؛ ضریب امنیت در ایران بسیار مطلوب است و امنیت موجود، عزت و افتخار برای میهن ما محسوب می شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه  یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برقراری امنیت در کشور است که با ایثار و جانفشانی شهیدان و هوشیاری نیروهای انتظامی به دست آمده است افزود:پیوند صمیمی مردم و نظام و ارتباط آنها موجب ایجاد امنیت است و این را باید از اهداف و ثمرات انقلاب اسلامی دانست.

وی با تاکید بر اینکه  مردم سرمایه اجتماعی هستند تصریح کرد:مردم ما دل درگرو ولایت و دین دارند و همین رویه نیز سبب شکست دسیسه های دشمنان شده؛ ایران اسلامی به رغم تمام توطئه ها، در سایه همدلی و ولایتمداری با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

 احمدی مقدم در ادامه  با اشاره به اینکه دشمنان هرگز به هیچ یک از اهداف خود نمی رسند چون کشور ما با اقتدار و با تمسک به دین و ارزش ها در حرکت است، گفت: استقلال ، آزادی  از مهمترین دستاورد‌های جمهوری اسلامی است.

فرمانده ناجا همچنین با اشاره به فعالیت گروهک های تروریستی در برخی کشورهای اسلامی ، هدف آنها را وارونه جلوه دادن چهره حقیقی اسلام ناب محمدی (ص) ذکر کرد.

انتهای پیام/زا

برچسب ها: یزد ، انقلاب ، امنیت ، دستاورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.