سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موبد خورشیدان در نشست نفی توهین به ادیان و مقدسات:

اقدام نشریه شارلی ابدو سوءاستفاده از آزادی است / ما این اقدام را به شدت محکوم می‌کنیم

رئیس انجمن موبدان تهران گفت: اقدام نشریه شارلی ابدو سوءاستفاده از آزادی بوده و آن روزنامه‌نگاری که به خود اجازه داده چنین اقدامی انجام دهد، جز سوءاستفاده از آزادی اقدامی انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران موبد خورشیدیان رئیس انجمن موبدان تهران در نشست نفی توهین به ادیان و مقدسات که در هتل بزرگ تهران برگزار شد، اظهار داشت: اقدام نشریه شارلی ابدو سوءاستفاده از آزادی بوده و آن روزنامه نگاری که به خود اجازه داده چنین اقدامی انجام دهد، جز سوءاستفاده از آزادی اقدامی انجام نداده است.
 
وی ادامه داد: مطمئناً همه ما از این موضوع ناراحت بوده و در عصری که همه ما ادعا می‌کنیم از نظر اخلاقی، فرهنگی و تمدن این اتفاق ناگوار رخ داده، اظهار تأسف می‌کنیم.
 
خورشیدیان با اشاره به این که همه ما افتخار می‌کنیم که ما ایرانیان انسان‌های خوش‌باطنی هستیم، تأکید کرد: ما به خاطر این اقدام تحت تأثیر قرار گرفته‌ایم و خود را در این ناراحتی سهیم می‌دانیم.
 
رئیس انجمن موبدان تهران در پایان با اشاره به ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که رهبر عالیقدر ما پاسدار فرهنگ، صمیمیت و احترام گذاردن به ادیان است و امیدواریم آن افرادی که این کار را کرده‌اند، به بدترین سرنوشت دچار شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.