سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بیمارستان شریعتی:

ارائه خدمت بدون ارتقاء منجر به تعطیلی بیمارستان می‌شود

سروش، گفت:‌قبل از آغاز طرح تحول سلامت تلاشی در جهت ارتقاء و افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستانها انجام نمی‌شد و صرفاً ارائه خدمت وجود داشت که با آغاز طرح تحول نظام سلامت این دو کفه تقریباً موازنه شده است.

دکتر احمدرضا سروش، رئیس بیمارستان شریعتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ با آغاز طرح تحول نظام سلامت، همزمان ارائه خدمت به مردم، ارتقاء تجهیزات و کیفیت ارائه خدمات هم انجام می‌گیرد که منجر به بالا رفتن استانداردهای بیمارستان می‌شود. ضمن اینکه با توجه به شرایط اقتصادی و کمبود منابع، باید از منابع موجود، بهترین استفاده شود که این وظیفه مدیران است. چراکه دولت بودجه مورد نیاز را در دسترس بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی قرار داده و مدیریت و برنامه‌ ریزی درست، منجر به استفاده بهینه از امکانات موجود می‌گردد.

دکتر سروش، ادامه داد: نقاط ضعف دیگری که در طرح تحول به چشم می‌خورد کمبود نیروی انسانی بویژه در بخش پرستاری است.که البته مجوز برای جذب و تربیت نیروی انسانی نیازمند زمان است و البته راهکار کوتاه مدت برای رفع این مشکل، افزایش پرداختی پرسنل و در نهایت ارتقاء بهره‌وری و رضایت مندی آنان است. 



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.