سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار مشهد؛

سرانه فضای سبز در مشهد به بیش از 12 متر رسیده است

شهردار مشهد مقدس گفت: سرانه فضای سبز در مشهد به بیش از 12 متر رسیده است و در تلاش هستیم تا بازهم این سرانه را افزایش دهیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، سید صولت مرتضوی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر مشهد مقدس اظهار داشت: یکی از رویکردهای اصلی شهرداری مشهد مقدس، بسترسازی برای رونق اقتصادی و سرمایه گذاری در کلانشهر مشهد است و خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده در سال ‌های اخیر با وجود برخی مشکلات شاهد این مسئله بوده‌ایم.

شهردار مشهد مقدس با اشاره به تحقق 62 درصدی بودجه شهرداری مشهد بیان کرد: یکی از سیاست‌های اقتصادی که شهرداری آغاز کرده فروش اوراق مشارکت بوده است که خوشبختانه از ابتدای فروش این اوراق، هزار و 260 میلیارد تومان اصل و سود این اوراق بوده است.

مرتضوی با تقدیر از شورای شهر مشهد در زمینه مسائل اقتصادی افزود: شورای شهر مشهد در این زمینه بسترسازی مناسبی داشته است و زمینه عقد تفاهم با چند بانک برای اجرای پروژه‌های عمرانی مشهد مقدس فراهم شده است.

وی با اشاره به پیشرفت شهرداری مشهد در اجرای وظایف خود گفت: سرانه فضای سبز در مشهد به بیش از 12 متر رسیده است و در تلاش هستیم تا بازهم این سرانه را افزایش دهیم در سایر مباحث نیز این پیشرفت محسوس است و برای مثال در خط 2 قطار شهری مشهد مقدس تا پایان سال به پیشرفت فیزیکی 40 درصد می‌رسیم.

شهردار مشهد مقدس با اشاره به خط 3 قطار شهری مشهد نیز عنوان کرد: تمهدیات لازم برای آغاز خط 3 قطار شهری مشهد مقدس از جمله فروش اوراق مشارکت فراهم شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/ز

 

 

 

 


 

 

 

 

برچسب ها: مشهد ، شهردار ، فضا ، شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.