سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صفائی: نفرات تست‌گیری نهایی روئنیگ برای اعزام به چین مشخص شدند

دبیر کمیته فنی رشته روئنیگ قایقرانی گفت: نتیجه تست‌گیری نهایی برای اعزام به چین در رشته روئنیگ مشخص شدند.

صفائی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: 26 دی ماه تست‌گیری سبک وزن مردان انجام شد که عامل حبیبیان و و سیاوش سعیدی و امیر آقا‌زاده به عنوان نفرات برتر سبک وزن به چین برای اردوی تدارکاتی بدون مرزی خواهند رفت.

وی افزود: محسن شادی هم به عنوان قهرمان سنگین وزن روئنیگ همراه با یک سرپرست اعزام خواهند شد.

صفائی در ادامه تاکید کرد: قبل از تست‌گیری محمد حمزه نتایج مقرر شده که جزو ورزشکاران باشد ولی متاسفانه در تست‌گیری موفق شد و در پایگاه تهران به ادامه فعالیت‌های خود می‌پردازند.

وی در خصوص بانوان رشته روئنیگ به همراه مربی ایرانی خود افشین فرزام عازم اسپانیا خواهند شد.

صفائی در خصوص ورزشکارانی که در پایگاه تهران از 28 دی ماه اردوهای داخلی آغاز شده و تا 21روز به صورت متمرکز ادامه خواهند داشت.

وی در خصوص نحوه تست‌گیری ورزشکاران روئنیک بیان داشت: نحوه برگزاری تست روئنیگ به این ترتیب بود که 3 هزار متر بدون استراحت پاروزنی طی کردند و د آخر میانگین آن حساب می‌شد.

دبیر کمیته فنی  رشتهخ روئنیگ قایقرانی در ادامه اظهار داشت: اردوی غیر متمرکز بانوان روئنیگ بانوان روئنیگ در چهار شهر زنجان، گیلان، همدان و تهران همچنان با مربی بومی خود برقرار است.

وی در ادامه تاکید داشت: اردوی تیم ملی روئنیگ مردان داخلی هم از 27 دی ماه با حضور 7 قایقران در دریاچه آزادی آغاز شده است.
صفائی در ادامه تصریح کر: این اردوی داخلی با مربیگری محمدعلی قرائت تا 18 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: با صلاح‌دید کادر حتی 7 قایقران دیگر که در استانهای خود رکوردهای خوبی کسب کرده بودند نیز به اردوی تیم ملی اضافه شدند.

انتهای پیام/  

برچسب ها: قایقرانی ، روئنیگ ، رشته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.