سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خشايار حضرتي: باشگاهها بايد نخبه ها را به فدراسيون معرفي كنند/ منتظر ويزاي كويت هستيم

دومين مرحله مسابقات ليگ باشگاهي شناي كشور با حضور 12 تيم در تهران برگزار شد و ملي پوشان كشور بار ديگر توانايي هاي خود را در كنار ديگر شناگران مورد آزمايش قرار دادند.

خشايار حضرتي مربي تيم ملي شنا كشورمان ضمن اعلام بالا بودن سطح فني اين دوره از مسابقات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: بعد از پايان مسابقات ركوردهاي كسب شده توسط شركت كنندگان را وقتي با سال گذشته مقايسه كرديم رشد ركوردها به طور قابل توجهي قابل لمس بود. اين مساله نشان مي دهد كه تا چه اندازه ما در اين رشته برنامه هايمان جواب داده است و پيشرفت كرده ايم. با اينكه شناگران در فصل تمرين هستند زياد از آن ها در اين شرايط توقع ركودشكني نمي رود ولي با اين وجود كه پيش بيني افت و خيز بود به خوبي توانستند ركوردهاي شخصي در مواد تخصصيشان را ارتقاء دهند.
 
وي گفت:‌ ما از شناگران انتظار داريم كه در مرحله نهايي ليگ بتوانند ركوردهاي خوبي را در كارنامه شان به ثبت رسانند ولي از همين حالا ورزشكاران كشورمان با انگيزه بالا در صدد ركوردزني و بالا بردن جايگاه خود هستند به طوريكه چند نخبه و چهره جديد در اين پيكارها ديده شد كه قابل سرمايه گذاري هستند.
 
وي در ادامه افزود: در جريان شناسايي پديده ها فدراسيون فقط برگزار كننده مسابقات است و باشگاهها بايد با سرمايه گذاري خوب خود نخبه هاي كشور را به ما معرفي كنند آن ها مي توانند با شناگران حرفه اي قرارداد همكاري ببندند و براي رشد آن ها در عرصه هاي مختلف سرمايه گذاري كنند. مسابقات ليگ شنا 11 سال اتستن كه برگزار ميشود و هرسال شاهد ظهور چندين شناگر نخبه از تيم هاي مختلف هستيم كه شايسته سرمايه گذاري هستند، امسال هم "احسان شفاعيان" از تيم نفت تهران توانسته تا كنون در طول ليگ ركوردهاي خوب و قابل قبولي را به دست آورد.
 
مربي تيم ملي شنا كشورمان يادآور شد: قرار است يك مرحله اردوي تداركاتي اواسط بهمن مان امسال در كشور كويت برگزار كنيم و ملي پوشان تمرينات آماده سازي خود را براي حضور در مسابقات ورودي قهرماني جهان كه مرحله اول آن فروردين ماه سال آينده در دبي برگزار مي شود دنبال مي كنند. ما تمام تلاش خود را بگكار مي گيريم تا بتوانيم سهميه حضور در رقابتهاي جهاني كازان روسيه را به دست آوريم.
 
حضرتي تصريح كرد:‌هنوز تاريخ اعزام تيم ملي به كويت مشخص نيست و منتظر صدور رواديد ملي پوشان هستيم. به احتمال زياد در صورت عدم بروز مشكل با 13 الي 14 ملي پوش در 2 رده سني بزرگسالان و جوانان تمرينات آماده سازي را در اين كشور برگزار خواهيم كرد.
 
 انتهای پیام/ 
برچسب ها: شنا ، حضرتی ، لیگ ، کویت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.