حضرتی: به جابه جایی 6 رکورد ملی امیدوارم

مربی تیم ملی شنا کشورمان گفت: با توجه به تمرینات انجام شده، وضعیت تیم و شناگران بسیار خوب و ایده آل است.

خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: شرایط آمادگی ملی پوشان در حدی است که می توانند رکوردهای ملی را جابه جا کنند. آن‌ها تمرینات ممترکز و خوبی را در استخر 25 متر آزادی برگزار کردند.

وی خاطر نشان کرد: طبق اصولی علمی تمرین یک شناگر در طول سال فقط یک یا 2 بار به اوج آمادگی می رسد اما می توان شرایط تمرین را به گونه‌ای رقم زد که شناگران ملی پوش برای حضور در مسابقاتی خاص اوج آمادگی خود را به خوبی حفظ کنند.

حضرتی گفت: با توجه به آن که ما در آزادی استخر 25 متر نداریم در عرض استخر که 25 متر و 80 سانتی متر است تمرین کردیم. با توجه به این مسأله و انجام مسابقات در استخر 25 متر استاندارد باید بگویم که نوع برگشت‌ها تا حدودی متفاوت است و کسانی که پاهای قوی‌تری دارند می توانند نتیجه بهتری بگیرند.

مربی تیم ملی شنا کشورمان خاطر نشان کرد: با توجه به سطح کیفی بالای مسابقات و حضور بهترین‌های جهان، امیدوارم حداقل 6 رکورد ملی جابه جا شود. ما در این مسابقات درماده‌های 50 و 100 متر کران پشت، 50 متر پروانه، 50 متر آزاد ، 400 متر آزاد، 1500 متر آزاد و 200 متر پروانه شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: خشایار حضرتی ، شنا ، استخر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار