سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رافت:

استرالیا- کره جنوبی فینال زودرس بود/کی‌روش تفکرات دفاعی را در تیم نهادینه کرده است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک بازی خوبی را شاهد بودیم باید عنوان کنم از دیدار استرالیا- کره جنوبی فینال زودرس جام بود.

پایان رأفت پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص ارزیابی از جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باید اذعان کنم کیفیت جام ملت‌های آسیا و بازی‌های برگزار شده خوب بوده است.
 
وی ادامه داد: همه بازی‌ها جذابیت خاص خود را داشته‌اند و به طور حتم بینده‌های زیادی این مرحله از مسابقات را دیده‌اند.
 
رأفت با اشاره به تیم‌های صاحب نام فوتبال آسیا اذعان کرد: باید یاد آوری کنم که اکنون برای برخی تیم های صاحب نام تاره فوتبال شروع شده است و باید گفت مرحله گروهی یک نوع دست گرمی بوده است و باید اکنون خود را برای مسابقات جدی آماده کنند.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص بازی تیم‌های استرالیا- کره جنوبی عنوان کرد: به نظر من فوتبال خوبی را شاهد بودیم که با برد کره جنوبی پایان پذیرفت کره جنوبی خوب بازی کرد و مزد بازی خوبش را گرفت البته این برد کره از شایستگی‌های استرالیا کم نکرد زیرا این تیم  نیز خوب بازی کرد و همه بازی خوبی را شاهد بودند.
 
وی در مورد تیم ملی فوتبال کشورمان نیز تصریح کرد: تیم ملی کشورمان در 2 بازی، بازی‌های خوبی ارائه داد و توانست 6 امتیاز بازی را بدست آورد اکنون به نظرم باید نیز در بازی پایانی بتواند 3 امتیاز را کسب کند که امیدوارم این اتفاق فوتبالی خوب بوقوع‌ بپوند.
 
رأفت ادامه داد: تیم ملی در 2 بازی گذشته عملکرد خوبی داشت و به طور حتم باید از این بازی به بعد با هدف پیروزی و برد ظاهر شود تا بتواند به قهرمانی نزدیک شود.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد بازی تیم ملی  با امارات گفت: تیم امارات تیم خوبی است که میانگین سنی این تیم جوان و به 25 سال رسیده است و باید گفت که از جوان‌های مستعدی در این دوره از رقابت‌ها بهره برده است و تاکنون نتایج خوبی کسب نموده است این تیم 2 بازی خود را با برد پشت سر گذاشته و به طور قطع با روحیه‌ در مقابل تیم ما ظاهر می شود.
 
وی در پاسخ به سوالی که آیا باید از جوانترها در این بازی استفاده کرد؟ گفت: شما باید شرایط رقابت‌ها را بسنجید اگر ما اول این رقابت‌ها شویم بدون شک در مرحله‌ یک چهارم نهایی به تیم ساده‌ای بر می‌خوریم و اگر به عنوان تیم دوم صعود کنیم به طور قطع بازی بعدی ما سنگین‌تر و عبور از این مرحله دشوارتر خواهد بود بهتر است همان ترکیب 2 بازی قبلی را به نمایش بگذاریم.
 
رأفت در ادامه در مورد عملکرد سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: کی روش مربی بزرگی است و تفکرات تدافعی را در فوتبال ما نهادینه کرده است، این در حالی بوده که تیم ما همیشه رو به جلو بازی کرده است.
 
ولی به نظر من عملکرد کی روش خوب بوده و امیدوارم به همین روش تداوم یابد به نظر من عملکرد وی در مرحله‌ حذفی بیشتر دیده می‌شود که امیدوارم با سرمربیگری وی به قهرمانی نائل شویم و باید بگویم که وی ساختار فوتبال ما را تغییر داده است.
 
کارشناس فوتبال کشورمان در مورد اینکه چه تیمی قهرمان جام ملت‌های 2015 آسیا می‌شود، تصریح کرد: به نظر من از بین 4 تیم استرالیا که با توجه به میزبانی شانس زیادی دارد می‌توان به تیم کره‌ اشاره نمود که بازی حساس را با برد پشت سرگذاشت و ژاپن به خاطر بازی‌های خوب و تکنیک بالای بازیکنان و مهاجمانش از شانس بالایی برخوردار است.
 
وی سپس به تیم ملی کشورمان اشاره و افزود: ایران تیم خوبی است و من از صمیم قلب دوست دارم که این تیم به مقام قهرمانی دست یابد و ما نیز در صورت رعایت یک سری فاکتورها می‌توانیم پس از مدت‌ها مقام قهرمانی را به دست آوریم.
 
رأفت در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان به مقام قهرمانی دست یابد تا با کسب این اتفاق خوب دل مردم شاد شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.