سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

" نام ذوب آهن ارزش صبر کردن داشت"

زندی: توان پمینا در همین حد بود

بازیکن تیم بسکتبال پمینا اصفهان اعتقاد دارد این تیم تنها در بازی هایی برنده شد که انتظار آن می رفت و توان تیمی آنها بیشتر از این نبود.

ایمان زندی بعد از اتمام لیگ ملی بسکتبال در مورد کسب پیروزی در آخرین هفته های لیگ به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به نظرم بردهای ما دیر نبود بلکه بازی هایی را بردیم که باید در آن برنده می شدیم وگرنه توان تیم که از اول با توجه به سرمایه گذاری آن مشخص بود. هدفگذاری ما هم همین مقام هفتم بود. البته 2 بازی با نفت و هفت الماس در آبادان و اصفهان را هم می توانستیم ببریم اما برای بقیه بازی ها توان تیمی نداشتیم.

وی ادامه داد: مقابل برخی تیم ها هم خوب بودیم اما در دقایق پایانی انرژی کم می آوردیم. نیمکت نشینان ما کمتر می توانستند به تیم کمک کنند و می باختیم. با این وجود روند رو به رشد تیم ما از هفته اول تا شانزدهم با توجه به نتایج کاملا مشخص بود. ما در 3 بازی دور رفت به سختی برنده شدیم اما در دور برگشت با قاطعیت بردیم. 

ذوب آهن نام کوچکی نیست

زندی در مورد دلیل صبر کردن برای بازگشت ذوب آهن تا هفته آخر قبل از لیگ گفت: ذوب آهن اسم کوچکی نیست که از آن بگذریم. دوست داشتیم که تیم در لیگ شرکت کند. سال قبل هم علاوه بر همکاری آذری مدیرعامل باشگاه با مجموعه، ما هم همکاری زیادی با باشگاه انجام دادیم و تمام سعی این بود که ذوب آهن را به روزهای با کیفیت خود برگردانیم. اتفاقا روند موفقیت آمیزی هم با رسیدن به جمع چهار تیم اول داشتیم و اگر بازیکن خارجی بود روی سکو هم می رفتیم.

بازیکن اسبق تیم ملی اضافه کرد: امسال به خاطر بدهی ها امکان آمدن ذوب آهن نبود اما اسم و برند ذوب آهن به قدری با ارزش و بزرگ هست که برای آن صبر کنیم. ریسکی بود که پذیرفتیم و شاید به خاطر آن موقعیت هایی هم از دست رفت. با نیامدن ذوب آهن نه تنها من به عنوان بازیکن و کادر فنی تیم بلکه بسکتبال و ورزش اصفهان لطمه می خورد.

زندی گفت: خوب بود اگر ذوب آهن و پمینا در راستای هم وارد لیگ می شدند. در بیشتر مواقع اصفهان 2 تیم داشته است و امیدوارم باز هم در آینده این اتفاق بیافتد. 

کاپیتان پمینا گفت: قرار نیست برای لیگ حرفه ای بازیکن خارجی جذب کنیم و با همین نفرات هم کار تیم سختتر می شود چون اکثر تیم ها یار خارجی می گیرند. به هر حال یک ماه فرصت تمرین و رسیدن تیم به شرایط بهتر را داریم و قطعا با کیفیت بهتری در لیگ حرفه ای کار می کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.