سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: حکم تماشاگران ما به سرعت عملی می شود اما حکم محرومیت تماشاگران قزوین با وجود اعلام قبلی در دیدار شب گذشته اجرا نشد.

اسداله کبیر که با هفتمی تیم گرگان در لیگ ملی بسکتبال با انتقاداتی در هفته های اخیر مواجه شده است به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد شرایط تیم گفت: 7 نفر از 15 بازیکن ما مصدوم هستند و تاجیک، رضایی و محبت هم با سرماخوردگی بازی می کنند. به طوری که پویا تاجیک در دیدار با هفت الماس بعد از هر 4 یا 5 دقیقه بازی مجبور به بیرون آمدن به خاطر تنگی نفس بود. 

دولو گفت: 5 دقیقه دیگر تماس می گیرم و نگرفت

وی در مورد حضور تماشاگران قزوینی با وجود محرومیت از بازی مقابل گرگان گفت: هر حکمی که برای تماشاگران ما می دهند در نهایت عملی می شود اما برای تیم هفت الماس نشد. خبر محرومیت این تیم را تمام شبکه های تلویزیونی هم اعلام کردند اما زمانی که وارد سالن شدیم تمام تماشاگران این تیم در جایگاه بودند. ناظر بازی گفت که دولو سرپرست فدراسیون اجازه حضور تماشاگران را داده است ما هم با دولو تماس گرفتیم که گفت من 5 دقیقه دیگر با شما تماس می گیرم اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم حکمی که در کمیته انضباطی صادر می شود باید در کمیته انضباطی هم لغو شود و وقتی اعلام کرده اند که تماشاگران این تیم محروم هستند باید حکم هم اجرا شود. 

فرصت آمادگی جسمانی نداشتیم

کبیر در مورد علت مصدومیت های زیاد بازیکنان این تیم توضیح داد: به هر حال وقتی تیمی دیر بسته می شود در طول فصل هم فرصتی برای آمادگی جسمانی، بدنسازی یا کار با وزنه ندارد. به خصوص که مسابقات در روزهای دوشنبه و پنجشنبه برگزار می شود دیگر فرصتی برای ریکاوری تیم هم نیست چه برسد به آماده کردن تیم.

وی گفت:در استراحت یک هفته ای میان دور رفت و برگشت هم 2 روز به بدنسازی پرداختیم که فایده ای نداشت و این کار را رها کردیم. از طرفی قرعه بدی هم به ما خورد و 2 مسافرت به ماهشهر برایمان سخت بود. درست زمانی که سیر صعودی در بازی با قزوین، مهرام و در نهایت پتروشیمی بندرامام داشتیم، فشار زیادی با مسافرت به ماهشهر به ما وارد شد.

تیم های دیگر مسیرهای راحتی دارند

کبیر گفت: منطقه ما نسبت به سایر تیم ها متفاوت است. تیم های تهرانی به راحتی با یک پرواز به هر جایی سفر می کنند. قزوینی ها با مسافت کم به تهران می آیند و به سایر شهرها پرواز دارند. اصفهان و مشهد هم به تمام نقاط ایران پرواز دارند اما ما مجبور به طی کردن مسافت طولانی تا تهران هستیم و در سفر به ماهشهر هم همیشه تاخیر پرواز وجود دارد. ضمن اینکه پرواز به اهواز یا آبادان می رود که مسافتی هم از آنجا باید تا ماهشهر طی کنیم. به همین ترتیب هم ساعت 9:30 دقیقه شب قبل از بازی با صنایع ماهشهر به این شهر رسیدیم و فرصت تمرین هم نداشتیم. 

سرمربی گرگان در مورد تعطیلی یک ماهه تیم گفت: یک ماه فرصت خوبی برای آمادگی جسمانی بازیکنان تا لیگ حرفه ای داریم. روز شنبه هم بودجه بازیکنان خارجی تصویب می شود که اکثر بازیکنان مدنظر ما آمریکایی و در پست های یک/2 و 5 هستند.

بنی عقیل به لیگ حرفه ای هم نمی رسد

کبیر در مورد مصدومان تیم تاکید کرد: مجتبی بنی عقیل که به خاطر پارگی رباط صلیبی به لیگ حرفه ای هم نمی رسد. بابک نظافت به خاطر پارگی همسترینگ باید 6 هفته فیزیوتراپی کند تا بعد شرایط او مشخص شود. ساسون آبرامیان تا آخر هفته بعد به تیم برمی گردد. بالای انگشتان بنی کوچویی هم مو برداشته و 2 هفته اجازه هیچ کاری را ندارد. کامیار صادق زاده با کشیدگی کشاله و محمد زارعی هم با مصدومیت مچ پا مواجهند که در مدت تعطیلات حل می شود.

سرمربی گرگان تاکید کرد که در این فصل امیدوار به حضور در جمع چهار تیم بودند اما شرایط تیم باعث شد که به این هدف نرسند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بنی عقیل ، کبیر ، گرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار